friskan: Jo, nu ska vi försöka koncentrera oss i den här tråden. Jag ångrade mig jag ska gå på matchen. Jonte, Regin Johan A + alla de övriga är ju med.
Hahl Bundy: Själv kan jag dessvärre meddela utan att skämta att TIK får klara sig utan min närvaro idag. Ska ut och köra droska, börjar kl 14...får se om det blir läge med en långrast ev...
mikenomad: Man ska nog sitta en stund o grunna på hur man ska formulera sig så att man inte säger något som andra kan citera o vrida o vända i ordekvilibristisk anda.
T T: det gäller att hålla sig ifrån utvisningsbåset,då tror jag att vi har en bra chans,och framförallt rätt inställning,full skärpa ingen nonchalans,vilket händer ibland.full fart inte låta lule få ner farten med grisspel.
Luleås förstaline är inte att leka med. Obsut tycks vara petad och det förstår jag efter att ha sett dem lite på ppv. Hans indianare från burskydd med tre sekunder kvar mot Mora är den värsta jag sett.
fighter: det är inte du som streamar utan du delar bara med dig länken till själva sändningen (som hockeyligan eller mps-broadband eller vilka det nu än är som håller i sändningen)
dr-nix: nej skojade bara lite jag vet väl att inte datorn kan gå sönder,vad jag menade var att jag orkar inte hålla på att fippla,nu gäller full fokus på matchen,det är väl bara att köpa matchen om man vill se,89spänn är väl inget att bråka om.tänk så här en del av dom 89spännen går till vårat ÄLSKADE TIMRÅIK
dr-nix: Jag har nog testat runt 100 gånger, ingen överdrift heller. Den sa när jag klickade på beställ matchbiljett att min bandbredd var för långsam. Startade om datorn och testade igen, samma sak, startade om IE samma sak igen.
Kan alla kränkta personer i detta forum andas 3ggr? Saker är gjorda, saker har hanterats, saker ska hanteras. Allt rullar på, laget vi älskar vinner och ligger 4:a i tabellen. Kliv ur sandlådan och bete er som vuxna människor. Ta personligt ... | #Läs mer ·