RocknRolf2: efter 11.08 i den andra perioden... verkligen shockad blir jag om man väljer att slänga ut Kipper för att lufta danielsson....näedu det tror jag inte på
RocknRolf2: ta det lugnt, eftersom de inte säger något på radion (varit från SA 2 gånger sedan det inträffade) så tror jag kipper gått ut för perioden pga något fel på utrustningen!
Hade det varit en skada hade de självklart sagt det!
nu känner jag snart för att spy galla över Matthiasson. Det känns mer relevant än pladder om nåt dreamteam... Och... skämta inte om Kiprusoffs utgång, detta är allvar för fan!
Emmelie: sååja, låt han visa vad han går för först;-) han har snart hållit 0an i 8 minuter, bara det är en bedrift. Hoppas han sköter sig,samt att Kipper är tillbaka snart.
Kanske fick Miikka plötsligt nog av Timrå, tog en taxi till arlanda, och sitter nu på flyget påväg hem till Finland? ;-)
Klöbben verkar spöa Frölunda i kväll. Bra eller Bobcats?
Det blir tätare i toppen och vi kommer närmare serieledning, å andra sidan får klöbben gärna hakas av. Plus att de rent principiellt ska förlora allt vad det går.
SMÅLAND: Det är bättre om LHC slår Frölunda eller de får en pinne vareftersom vi bör jaga 1:a platsen anser jag. LHC har vi två matcherfärre än oss så de går vi om ändå......
JanneH: Jag tror det mer beror på skadorna. När skadorna på backarna kommer som vanligt så måste forwards hjälpa till mer i defensiven och blir då mer trötta än vanligt och har inte orken 100 % att vara så där livsfarliga offensivt som de ... | #Läs mer ·