Hälge: ÅÅhh döden! Per Sondell. Den mannen kan inte ha det lätt. Tar 30 sekunder på sig att släppa pucken vid varenda tekning. Helt sjukt. Och babblar och har sig med spelarna. En äkta mupp i möna ögon.
Jag tycker man ska spela Pärssinen i 3:e eller 4:e kedjan. Anledningen är att när han spelar i första eller andra så för han möta rutinerade killar som vågar gå in och smälla på mot motståndarnas stjärnspelare och då blir skaderisken större, men om man spelar han i 3:e eller 4:e så får han möta lite yngre killar som inte smäller på så mycket, och då borde han kunna vara lite mer kreativ utan att han behöver få slag och klubbor i ryggen.
Och så tror jag att om han skulle påla med lander och dom så skulle dum någ våga ta för sig mer och få den kedjan att börja producera mer med poång.
Imorgon får supporterklubben förstärkning av sju glada tyskar och en glad amerikan :) Det är min utbytesstudent och hans vänner, ska bli kul att få med de på hockeyn äntligen!
TobiasThyr: Jag håller med dig! Pärssinen är så sjukt bra när han är hel. Hoppas verkligen han får spela med Hynning igen, då kan morgondagen bli riktigt, riktigt rolig :)
I och med kritiken från Friskan så känner jag mig manad att inleda denna nya tråd. Givetvis med att tippa ännu en förlust. Matchen slutar 2-4 och LHF avgör med ett långskott i öppen kasse...
Förhoppningsvis är både Pärssinen och Lehtonen tillbaka i denna match, så att vi får en sportslig chans...?
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Den mannen kan inte ha det lätt. Tar 30 sekunder på sig att släppa pucken vid varenda tekning. Helt sjukt.
Och babblar och har sig med spelarna. En äkta mupp i möna ögon.