1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590881 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29

« · 1194161 · » Till forumet

Sv: Timrå IK-Luleå HF 2009-10-29
Springsteen: sparken?
är inte han förtroende vald på ett årsmöte? eller är han anställd.

vilket som så borde han nog också lämna det sjunkna skeppet.
Kommentera

Skogs köttar ju iaf sen att Arlbrandt fortfarande är en feg liten skit är en annan femma
Kommentera

RED DEVILS:

Det blir en dyr säsong det här T-J.....Fy faan..
Kommentera

Rooster23: Smutsa inte ner Kovland nu....
Kommentera

Herregud, precis som förra matchen mot Luleå så vänder Ahlbrandt ryggen till och tar en smäll och kommer undan med det. Så jävla pinsamt! Boxplay igen då...
Kommentera

den j'vla skogs *2
Kommentera

RED DEVILS:

Vill inte höra TJ gnälla om dåliga publiksiffror en enda gång denna säsong, han vet precis vad det beror på.

Kul att Skogs fick komma in och röra om i grytan.
Kommentera

Challe!!!! Vi spelar hemma i en desperationsmatch och har skjutit fm skott på mål efter mer än en period samtidigt som vi har haft tre PP. Detta är Kovlandklass!
Kommentera

Rooster23: Nej det kommer inte ens att räcka till i kvalserien, detta är timrå uttåg ur elitserien för gott. Om denna sopan skall fortsätta att styra laget.
Kommentera

Och vem ska ta beslutet att sparka T.J?? Diktatorer brukar inte bli uppsagda..........
Kommentera

RED DEVILS: TJ ? Den jäveln ska vara den förste att få sparken !!!
Kommentera

Jag ger fan upp nu. Detta blir kvalserien.
Kommentera

haggen: TILL luleå inga problem, ger bara 1,2ggr pengarna.

Hur i hela h kan han sätt in Moe i PP.???

Denna mannen kan inte coacha ett lag. Inse det nu TJ.
Kommentera

haggen:

Så går det när man sätter in Moe i PP.
Nu ställer jag mig i kön som vill ha bort Challe, nu har han coachat så jävla kast alldeles för länge.
Kommentera

HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT I PP!!!!!!!!!!
Kommentera

Suck, Moe
Kommentera

fy helvete vad fruktansvärt värdelösa killarna är i PP. Det är så pinsamt att jag vill kräkas. Mycket riktigt är det Moe som sölar. Fan så less jag blir.
Kommentera

De är tamefan inte SANT !!!!!!!!! Eric Moe gör föreningen en tjänst o säg upp dej för fan !!!!!!!!
Kommentera

Bigthelin:

Vet inte det jag, dött lopp skulle jag tro.
Kommentera

haggen: vi har större chans att göra mål i PP än vad Hynning har i ett friläge så det var nog bra att lulespelaren tog en utvisning;)
Kommentera

Törs man tro på mål nu?
Kommentera

haggen: tja, ingen vill åka ut för en diving. Det är pinsamt, och det är väl därför han är upprörd.

I övrigt skulle jag gärna ersätta Moe med Skogs just nu. Om inte Moe skärper till sig så kommer han garanterat att ha minusstatistik efter denna match.
Kommentera

Olle:

Tycker fransosen blev så ohyggligt upprörd över utvisningen så det känns inte som han filmade men han spelade väl bara med då.

Får vi bara stopp på tvillingarna så blir det vinst ikväll.
Sitter Skogs bara på bänken så ska han in, han har farten och skotten sen att han inte är så jävla säker spelar mindre roll för farten måste upp.

Caslava stabil.
Kommentera

PEAP: Caslava ser ut att bli riktigt nyttig, ja. Gillade hans skott i PP (vårat enda?). Han får pucken, två röda framför mål och sedan smäller det. Så gör man mål i PP, inte som det vi börjar bli van vid, att pucken tamefan ska spelas ända in på mållinjen.
Kommentera

Okej, varför sparkar dom inte challe för? Det kanske inte brukar hjälpa men det kan fan inte bli sämre än detta. Vill ha en tränare som kan "bygga" ett lag. Inte ofta gå ut i pressen och säga att spelarna suger!
Kommentera

Olle: Håller med dig, klar 2 för den "förstärkningen".
Kommentera

pingvin: Ja så tight som den här matchen verkar bli så behöver man ett ok PP. Det har vi inte och den som känner seger i luften efter den här perioden är endera dum i huvet eller en lögnare :)

Nä vi måste komma ut starkt i andra, vinna puckar i offensiv zon (som 1:a och 2:a mot Modo) och spela lite enklare. Alla vill slå "Corsopass" just nu och det blir bara fel. Rakare spel, skott på mål och in och kötta. Det är sällan man skönspelar ut Luleå...
Kommentera

haggen:

Varför är det så förbannat rörigt, ser ut på samma sätt vrenda match...Det håller inte att spela på det här sättet...Vi får ju inte ut ett skit i spelet, vare sig med eller utan puck!
Känns tungt att konstatera att laget är för dåligt helt enkelt, upp med börsen
innan det är för sent! KÖP_KÖP_KÖP....
Kommentera

Resultatet av sista gruffet :

20.00 2 min TIK 36. STYF, Pär ROUGH
20.00 2 min LHF 24. ABBOTT, Cam ROUGH
20.00 2 min TIK 13. CORSO, Daniel ROUGH
20.00 2 min LHF 6. BERGLUND, Kristofer ROUGH
Kommentera

Kom igen nu timrå! Hata luleå!
Kommentera

haggen: Om du syftar på fransosens tvåa för diving så tycker jag att den var helt ok. Han ramlar väldigt konstigt (misstänksamt), ungefär som han hade fått en klubba i ansiktet men så var ju inte fallet. Själv ställer jag mig frågan om luleåspelaren skulle ut öht. i det läget.
Kommentera

Tycker Caslava är resolut och bra.

Framåt är det fortfarande tyvärr impotent.

Powerplay ? Sorgligt....
Kommentera

Hela sverige skrattar åt detta sopgänget...

Och största sopan står i båset.
Ta din väska och åk hem till solvalla.
Helt skandalöst dåligt powerplay, dom är sämre i 5-4 än 5-5 och 4-5, hur är det möjlig?

Så less på detta nu, vilken otroligt korkad tränare vi har i Timrå. Intervjun idag på sportnytt var det näst sämsta jag någonsin hört, större och drygare id*ot finns inte. Det absolut sämsta jag har hört var intervjun före matchen i PPV. Han är lika dryg som han är dålig som tränare.
Kommentera

Bigthelin: Någon back lägger ner Fabricius bakom mål, som tar av sig hjälmen och smeker sig på nacken, sen blir det gurgel och pierre johnsson ska slåss med Corso, resten av gänget håller mest i. Sen när lagen ska gå av banan så är det nån av dom där okända luleåjunisarna som står och muckar gräl med ospecificerad timråit och han blir genast intryckt i sitt eget spelarbås där han, i skydd av sargen, står och skriker med dubbel decibellnivå. Patetiskt.
Kommentera

Hellström (vem är det?), vilken jävla pajas, hoppas Corso sänker muppen i 2:a.
Fjant-Fabricius ser ut att ha ont, hoppas nån tog en tugga av örsnibben.

Zebra bra tidigare och helt jävla makalös nu.
Svenska domare suger snase.
Kommentera

Riktigt kul avslutning med mycket känslor, Alexander Hellström i Luleå är en riktig tönt, platsar inte ens i ECHL och han blåser upp sig hela tiden och ser ut som en bebis....hoppas Styf eller Caslava sänker honom
Kommentera

Simmalugnt: Satt just å tänkte det samma, tycker åxå att det e en mycket märklig regel.
Kommentera

Bigthelin: tvåa diving på fransosen och tvåa holding på luleåjoppen. personligen har jag aldrig förstått dom där kvittningarna...och nu bröt fabricius typ nacken också. haha!

Om det ska bli grinigt så är det ju lika bra att låta Sonnenberg begrava näven i nån kaxig luleåjunis (eller pierre johnsson *stor humor*), Corso behövs på isen.
Kommentera

Simmalugnt: Nä precis! låter skumt om det är ett regelövertramp men samtidigt en filmning...

vad är det som händer nu på isen föresten ni som ser???
Kommentera

Alltså den här diving regeln är jävligt märklig.....

Om spelare x åker ut för diving då borde ju inte spelare y åka ut för exempelvis tripping.
Kommentera

Ja med detta PP blir det kvalserien helt enkelt. Jag håller med. Om allt inte funkar, spela back-back och sedan skott då!
Kommentera

Abbotbröderna gör precis som dom vill i anfallszon. Usch, vilken dålig period vi gör.

SKÄRPNING!!!!
Kommentera

Olle: För mig är det helt otroligt hur man inte kan få till ett fungerande PP med ett lag som spelar i Elitserien!!! Nivån ska vara högre än så här!
Kommentera

löjligt att se, pp
Kommentera

Bigthelin: Otroligt nog drar vårat pp ner tempot på vårat 5-5 spel, som renderat i ett PP till att börja med. Det är inte kul att se.
Kommentera

Rooster23: Oj - Idag blir vi verkligen uppätna av Luleå i aggressivitet... Luleå otroligt på hugget. Vi kommer ingen vart. Verkar inte ha nått motmedel mot offensiven.
Kommentera

Mackelito: Mmm mycket bra, om bara LHC kan ta tag i i sin match mot Rögle också så....och Timrå då såklar :P fan jag hatar att så många reslutat ska spela in
Kommentera

Olle: Gör man inga mål i PP på hemmaplan blir det svårt att få till nån 3 poängare.
Kommentera

Olle: 1 skott på mål under två PP är ju bra....
Kommentera

Hemskt att följa matchen på nätet. Ett skott på fyra minuters PP.
Kommentera

« · 1194161 · »