Herregud, precis som förra matchen mot Luleå så vänder Ahlbrandt ryggen till och tar en smäll och kommer undan med det. Så jävla pinsamt! Boxplay igen då...
Challe!!!! Vi spelar hemma i en desperationsmatch och har skjutit fm skott på mål efter mer än en period samtidigt som vi har haft tre PP. Detta är Kovlandklass!
Rooster23: Nej det kommer inte ens att räcka till i kvalserien, detta är timrå uttåg ur elitserien för gott. Om denna sopan skall fortsätta att styra laget.
fy helvete vad fruktansvärt värdelösa killarna är i PP. Det är så pinsamt att jag vill kräkas. Mycket riktigt är det Moe som sölar. Fan så less jag blir.
haggen: tja, ingen vill åka ut för en diving. Det är pinsamt, och det är väl därför han är upprörd.
I övrigt skulle jag gärna ersätta Moe med Skogs just nu. Om inte Moe skärper till sig så kommer han garanterat att ha minusstatistik efter denna match.
Tycker fransosen blev så ohyggligt upprörd över utvisningen så det känns inte som han filmade men han spelade väl bara med då.
Får vi bara stopp på tvillingarna så blir det vinst ikväll. Sitter Skogs bara på bänken så ska han in, han har farten och skotten sen att han inte är så jävla säker spelar mindre roll för farten måste upp.
PEAP: Caslava ser ut att bli riktigt nyttig, ja. Gillade hans skott i PP (vårat enda?). Han får pucken, två röda framför mål och sedan smäller det. Så gör man mål i PP, inte som det vi börjar bli van vid, att pucken tamefan ska spelas ända in på mållinjen.
Okej, varför sparkar dom inte challe för? Det kanske inte brukar hjälpa men det kan fan inte bli sämre än detta. Vill ha en tränare som kan "bygga" ett lag. Inte ofta gå ut i pressen och säga att spelarna suger!
pingvin: Ja så tight som den här matchen verkar bli så behöver man ett ok PP. Det har vi inte och den som känner seger i luften efter den här perioden är endera dum i huvet eller en lögnare :)
Nä vi måste komma ut starkt i andra, vinna puckar i offensiv zon (som 1:a och 2:a mot Modo) och spela lite enklare. Alla vill slå "Corsopass" just nu och det blir bara fel. Rakare spel, skott på mål och in och kötta. Det är sällan man skönspelar ut Luleå...
Varför är det så förbannat rörigt, ser ut på samma sätt vrenda match...Det håller inte att spela på det här sättet...Vi får ju inte ut ett skit i spelet, vare sig med eller utan puck! Känns tungt att konstatera att laget är för dåligt helt enkelt, upp med börsen innan det är för sent! KÖP_KÖP_KÖP....
20.00 2 min TIK 36. STYF, Pär ROUGH 20.00 2 min LHF 24. ABBOTT, Cam ROUGH 20.00 2 min TIK 13. CORSO, Daniel ROUGH 20.00 2 min LHF 6. BERGLUND, Kristofer ROUGH
haggen: Om du syftar på fransosens tvåa för diving så tycker jag att den var helt ok. Han ramlar väldigt konstigt (misstänksamt), ungefär som han hade fått en klubba i ansiktet men så var ju inte fallet. Själv ställer jag mig frågan om luleåspelaren skulle ut öht. i det läget.
Och största sopan står i båset. Ta din väska och åk hem till solvalla. Helt skandalöst dåligt powerplay, dom är sämre i 5-4 än 5-5 och 4-5, hur är det möjlig?
Så less på detta nu, vilken otroligt korkad tränare vi har i Timrå. Intervjun idag på sportnytt var det näst sämsta jag någonsin hört, större och drygare id*ot finns inte. Det absolut sämsta jag har hört var intervjun före matchen i PPV. Han är lika dryg som han är dålig som tränare.
Bigthelin: Någon back lägger ner Fabricius bakom mål, som tar av sig hjälmen och smeker sig på nacken, sen blir det gurgel och pierre johnsson ska slåss med Corso, resten av gänget håller mest i. Sen när lagen ska gå av banan så är det nån av dom där okända luleåjunisarna som står och muckar gräl med ospecificerad timråit och han blir genast intryckt i sitt eget spelarbås där han, i skydd av sargen, står och skriker med dubbel decibellnivå. Patetiskt.
Hellström (vem är det?), vilken jävla pajas, hoppas Corso sänker muppen i 2:a. Fjant-Fabricius ser ut att ha ont, hoppas nån tog en tugga av örsnibben.
Zebra bra tidigare och helt jävla makalös nu. Svenska domare suger snase.
Riktigt kul avslutning med mycket känslor, Alexander Hellström i Luleå är en riktig tönt, platsar inte ens i ECHL och han blåser upp sig hela tiden och ser ut som en bebis....hoppas Styf eller Caslava sänker honom
Bigthelin: tvåa diving på fransosen och tvåa holding på luleåjoppen. personligen har jag aldrig förstått dom där kvittningarna...och nu bröt fabricius typ nacken också. haha!
Om det ska bli grinigt så är det ju lika bra att låta Sonnenberg begrava näven i nån kaxig luleåjunis (eller pierre johnsson *stor humor*), Corso behövs på isen.
Rooster23: Oj - Idag blir vi verkligen uppätna av Luleå i aggressivitet... Luleå otroligt på hugget. Vi kommer ingen vart. Verkar inte ha nått motmedel mot offensiven.
Mackelito: Mmm mycket bra, om bara LHC kan ta tag i i sin match mot Rögle också så....och Timrå då såklar :P fan jag hatar att så många reslutat ska spela in
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
är inte han förtroende vald på ett årsmöte? eller är han anställd.
vilket som så borde han nog också lämna det sjunkna skeppet.