Nu är det dags att börja focuseringen på nästa drabbning, denna gång hemma mot Luleå. Är det nån som tror på framgång efter de två senaste matcherna? I och för sig vann vi mot Modo men det var mer tur än beroende på bra spel. Vågar vi hoppas på tre poäng eller någon poäng över huvud taget? En vinst inför nyårsfirandet skulle ju förståss "sitta" bra.
tk75: Jag ger mig fan på att det blir torsk! Det är bara i "måste-matcherna" mot Södertälje och Modo på hemmaplan som vi kan sprattla till och vinna. Annars är vi tvärusla och krampaktiga nå djävulskt.
Se nu för bövulen till att hålla den där räkeln Mats Lavander utanför målprotokollet ikväll. Han har väl gjort fem mål eller något mot TIK i år och gör han ett till då spyr jag...
Hahl Bundy: Ganska ointressant statistik av af för att få signifikanta reslutat brukar det flesta statistiska dicipliner kräva minst 30 mätbara enheter dvs i detta fall att man jämfört 30 lärkingmatcher mot 30 Claesson matcher då timrå spelar. Då skulle det förmodlineg jämnas ut har jag en känsla av
Vill bara säga att mina vibbar kring denna match är fruktansvärt dåliga. Ruggigt dåliga. Man skulle kunna säga urusla, becksvarta, kräksjukedåliga, You name it. Allt annat än dyngtorsk är positivt. Nej, det är det inte men man kan se det så.
Paddan: Du, Jonte har spelat värdelöst i flera år nu o inte minst i Lulä. Men du kan ge dig på att han sätter minst 2 baljor o spelar fram till 3 ikväll. Det är Timrå vi pratar om med gråsuggor virade runt skridskorna sen uppehållet.
tk75: Byt plats på J-svensson o P-Nylander.....(Nylander har en bra bit kvar, dåligt med ork!) Och vist är det dåligt att det inte finns några forwarwards ur J-20 lagetr att plocka in.....(Starkov o Samuelsson är ju inga elitseriespelare, vill dom ens vara på plan?) I dag krävs en rejäl uppryckning, annars blir det stortorsk! (Sparka nån!) *L*
Vågar vi hoppas på tre poäng eller någon poäng över huvud taget?
En vinst inför nyårsfirandet skulle ju förståss "sitta" bra.