Simmalugnt: Intressant, ni har ägnat en sida till mitt nick, hedrande. Och vart jag var igår? Först följde jag ett fiasko och sedan försökte jag förtränga det,
Och visst hade jag firat de 3 poängen om jag var i era kläder, för de kan ju ingen ta ifrån er. Men är ni inte lite orolig över brist på eget spel, disciplin och skridskoåkning? Hade ni mött ett lag med en gnutta målskytte hade ni haft en jobbig kväll.
Men det är lite paradoxalt att ni ropar efter mig när jag inte är här, men vill stänga av mig när jag är här..
Modano: Jag VILL komma på något fyndigt att svara Gretzky med men jag orkar bara inte. Jag nöjer mig med att konstatera att sist jag var i övik så heilade folk på gatorna...senast jag såg det var i gamla stan 1999.
Ambroo: Jag håller med, jag tycker inte heller att det är kris. Bara en smärre känsla av det, i denna bok välkända, "ingen lycka utan smolk i bägaren". Jag tycker att det är tråkigt med Jokela. Egentligen tycker jag att det är tråkigt så länge vi inte kan få vara helt friska, det är alltid med en invägning av abnormala omständigheter som man kan mäta formen på Timrå IK :)
Ambroo: Nu ska ni inte skämmas över att ni har smutsiga banjospelande hillbillys i kommunen. Synd att de bara har råd att ha en lokal vid Midlanda. En flytt till centrala Timrå skulle bli ett lyft ;-)
Olle: Det skrev jag inte heller. Men är Kolan tillbaka imorgon och Skogs inom en vecka så är det ingen fara på taket. Nu när Murley är spelklar så kan man ju dessutom spela Gabbe som back och ändå rulla på fyra kedjor. Jag tycker att det här med skadekris och mörker får alldeles för stort utrymme och härinne behöver vi väl inte oroa oss i onödan utan det kan väl media få sköta istället?
DJ Hemp: Spud ja! Visst är det han som skiter ner sig hemma hos ett one night stand och således har myntat den välkända skrönan som en kompis till en kompis till en kompis alltid har råkat ut för?
Hahl Bundy: Hehehe! Men håll med om att det är läskigt att vara med barnen på Paradisbadet i Ö-vik. Det är så lätt att blanda ihop dem med ortsbefolkningen då de har cyklop...
Spud satt mycket riktigt på kåken i halva Trainspotting. Utan att klaga. Sedan sket han ju på sig i sängen också. Samt svarade för denna klassiska anställningsintervju för ett jobb han inte ville ha och inte heller fick...
Hahl Bundy: Vilken kultrulle! Burt Reynolds var med där har jag för mig. Men Spud var väl den där som satt på kåken i halva Trainspotting det va...? Those were the days....Husum by night....
Timrå Icon: Backar får alltid mer skit, så har det alltid varit :) Ofta i defensiven, i år, tycker jag att det har varit forwards som agerat vimsigt. Alla gånger som man sett en ostörd back på blå stå och ladda och forwarden som ska stöta har backat ner i knät på Pitkemäki...uscha!
Ambroo: Nåja, Jokela har flugit under radarn i bra många matcher utan att göra bort sig medan backar som Sonntag, Erixon och kolan har fått utstå skit. Jag tycker helt klart att det här är ett tungt avbräck och vi kan inte förlita oss på juniorer till att utgöra stomme på backsidan.
Skarin: Det är ju bara till att para ihop Gabbe och Sonnentag!;-) Näe men skämt åsido... Är Kolsson tillgänglig imorgon och Skogs om ett par matcher så är det inget att få panik över. Ska man vara lagom elak så överglänstes Jokela t o m av Dahlroth igår.
Timrå Icon: Ja med tanke på att en välkänd modospelare sågs i timråklacken igår så kanske det inte ligger så långt bort för honom att dra på sig en lite ädlare tröja.
Och vart jag var igår? Först följde jag ett fiasko och sedan försökte jag förtränga det,
Och visst hade jag firat de 3 poängen om jag var i era kläder, för de kan ju ingen ta ifrån er. Men är ni inte lite orolig över brist på eget spel, disciplin och skridskoåkning? Hade ni mött ett lag med en gnutta målskytte hade ni haft en jobbig kväll.
Men det är lite paradoxalt att ni ropar efter mig när jag inte är här, men vill stänga av mig när jag är här..
Redigerad kommentar