Jadu: Nä, ni har inte allt i era egna händer om ni vinner ikväll. Ni är beroende av att Djurgården gör färre mål/poäng än er i återstående matcher för att ta er förbi. Hur kan ni ha allt i era egna händer om ni är beroende av vad dom gör? Hur du än försöker vrida och vända på det, oavsett om du fattar trögt eller de facto inte fattar hur mkt du än försöker förstå, så är ni beroende av vad dom gör. Och om ni är beroende av vad dom gör, så har ni heller ingenting i era egna händer. Jag hoppas verkligen att ni hänger kvar, men efter ditt korkade resonemang så vete fan om jag inte ändrar mig bara för den sakens skull...
Huge: Det blir ganska ointressant diskussion då detsamma gäller Djurgården. Vi ligger teoretiskt på samma poäng. Då blir det fråga om målskillnad. Sedan styr man bara över hur många mål man själv producerar. Om djurgården gör 10 mål så är det upp till oss att göra 11 mål. Förstår du? Både TIK och DIF har det i egna händer.
297: Jag kan inte förstå det, när vi ligger under i matcher så ser man ingen reaktion från idioterna i båset, bara står o suckar. Detta ska vara en jävulskt viktig match (Eller ja, dom senaste har fan varit de) men vad gör man? Kliver ut på isen med ingen energi i kroppen eller vilja att spela.
Laget hade fan behövt nya röster i båset men folk är så jävla fast med att ha kvar Freddan & Co för vadå? ?Han tog upp oss i SHL? Näää de var Dahlén som axlade ledarrollen. Fan bidrar han med förutom samma jävla ursäkt vid varenda jävla förlust?
Folk som supportrar blint bara för att han la upp en bild på sig själv i timrå tröja på jul.
Huge: Med att "ha allt i egna händer" menar man nog generellt att man inte är beroende av att det lag som man tävlar emot inte ligger före. Alltså om man räknar med att man vinner sina matcher så kan det andra laget också göra det, men detta spelar då ingen roll. Sen är det långt dit, t.o.m väldigt långt. Mest så är det väl psykologi inblandat där. Att man på något vis ger sig själva en boost genom att ha den fördel som nu ev. finns.
Dubbeld: aja, nu har tåget redan gått. Vi kan se fram emot ännu ett kval med Freddan, inte lönt att komma med vattenslangen nu när huset i princip redan brunnit ner.
Andersson: Det är så härligt att se domarna. I matcher mot Timrå så delas det gärna ut TILLSÄGELSER till motståndarna istället för utvisningar när dom slashar en målvakt eller slår nån på käften efter avblåsning. Det bara haglar VARNINGAR.
t.om troja är här...med brynäs
hatten av