DenRöda: Köper att dom inte ska ta en abuse för minsta lilla men i komarovs fall så är det ju en sekvens på 30 sekunder efter avblåsning där han bara spyr ur sig galla. Aja skitsamma. Vi ska fan ta poäng ikväll, ett blekare Luleå har vi nog aldrig mött och det ska vi kunna kapitalisera på. Tycker inte vi gör någon kanonmatch på något sätt men det är kanske inte så konstigt att det inte riktigt kuggar i när man har så många ordinarie på skadelistan.
Elliot12: Komarov är ju en dinosaurie, kan inte förstå att Luleå hockey tycker att det här är en spelare som hör hemma i SHL. Å andra sidan har ni shinimin och tyrväinen också så 🤷
På EP *** Komarov is a tough winger with good speed and a hard-working attitude. Likes to play physically and get under the skin with trash-talking in between hits. His temper has led to unnecessary penalties in the past. <---- avd. NÄHÄ ???
Kebab_House: Det skrämmande är att Komarov faktiskt gör sitt bästa för att kontrollera sig och att det blir såhär ändå. Han går direkt mot hals/överkropp i varenda situation. Tidigare mot Dahlén.
Jag undrar hur det kommer gå för honom efter karriären med lite alkohol inblandat.
Elliot12: Komarov och Tyrvianen är två bråkstakar som har hett temperament och gärna vill slåss. Solklar utvisning. Timeå har spelövertag Hoppas vi fortsätter som i andra och vinner.
Hartmann mycket skönt att det verkar ha lossnat för honom
Nooky: Så är det väl i varje arena när domarna kommer snett? Tippar att även era få fans har buat... Sedan adderar väl patetiske Komarov rätt mycket till stämningen.
Elliot12: Om du tycker det där var en filmning, vad tycker du då om eran jävla säl som kastar sig på mage på offensiv blå när ni får 5-3-läge? Döp om er arena till delfinen igen för fan, ni gör inget annat än att dyka.
söder över: HUR åker inte komarov på en abuse? Han står och skriker ”it’s a fucking joke” till domaren flera gånger och åker inte till utvisningsbåset. Vilken regelbok får han spela efter?
Nooky: Alltså ingen publik avgrundsvrålar så mycket som er hemma, vid icke-situationer. Då är Luleå som ting inget hatobjekt för mig. Det säger jag med handen på hjärtat.
Barkborren: ja det kan dom mkt väl göra, men eran publik buar på minsta lilla kontakt på era spelare.. sen att ni på detta forum sitter och snackar om hur alla andras klubbar supportrar är enögda, bara kolla er själv i spegeln ni är lika alla andra ;)