EA är en grovjobbare framåt, men när det kommer till defensiven så är han som en Golden retriever, stirrar endast på pucken och kör fullt ut mot den oavsett om det redan är en medspelare närmare den.
Vargher85: Att motståndarna alltid får så lätta mål mot oss pga vårt egna slarv stör mig mycket. Vi hade legat lätt topp 6 om vi inte slarvat i varje match. Men vi har väl inte bättre försvar än så...
OlliJanne: Wedin poäng i 7 raka matcher. Verkligen i form och skottvillig. Timrå skulle ha lett matchen om vi inte gjort så många misstag i egen zon. Skärpniing!
roger_sundsvall: Tycker Timrå inleder matchen bra och PP såg bättre ut än på länge. Synd att det inte blev något mål. Luleås mål är inte mycket att göra åt. JJ hade väl hälften av alla spelare på isen i ansiktet. Efter det svänger momentum till Luleås fördel och Timrå ser stressade ut i egen zon.
Dubbeld: Visst, OJ borde inte vända hem där men Lundin åker och gömmer sig bakom markering mot byte istället för att gå efter sarg dit OJ tänkte spela.
Bästa valet OJ hade där var väl att dumpa till icing.
Zäta75: Bra start ändå trots 1-1. Är det bara jag som tycker att vårt passningsspel är dåligt? Ser mycket missade passningar, på skridskor mm. Modo är ju tex mycket bättre där.
Olli Nomadinen : Nu lägger jag ingen vikt vid vad Nässén gör på fritiden.. Men är också intresserad över vilken dag för dag klänning det handlar om? Burlesque?