KulltorpsOlli: Jag kan konstatera att ett lag som ligger slutar på en sjunde plats när de ligger på en sjunde plats i löneligan och haft en overklig otur med skador på backsidan inte är ett fiasko. När de i allra högsta grad varit med i racet om top 6 fram till sista omgången dessutom.
9839: Med det här stjärnlaget så kan man nog konstatera att detta är ett misslyckande. Vill inte gå händelserna i förväg, men jag känner starkt att inget talar för att vi går vidare. Detta är inget LAG som slåss för varandra.
Nisse på Mon or: beror väl helt på hur de presterar i slutspelet, skärper till sig och överraskar positivt där istället har jag inga problem att ta en missad topp 6,så länge chansen finns så finns hoppet!
Nisse på Mon or: Haha fyfan för er asså. Fiasko att komma sjua? Vad är det för jävla värld du lever i? Klart man inte är skitnöjd över att missa top 6 men herrejävlar.
Woody Jokinen: Vår nästa tränare tycker förhoppningsvis inte att special teams är något som bara får ordna sig självt. Ett bra resultat på säsongen ändå med tanke på hur illa det såg ut där i början.