JonteD: Det kan dom väl få, kommer ju ändå få kvala och Brynäs kan behöva lite ödmjukhet
Kan ha varit en av dom bäst genomförda matcherna den här säsongen av Timrå. Metodiskt och enligt gameplan hela vägen. Underbart bra jobb av VS idag också, snygg inramning som hördes hela vägen genom tvn.
Förutsätter att man inte glömmer i glädjeruset och anmäler Brome. Det där beteendet ska för evigt hängas ut, hånas och bestraffas.
Bragd-Birger: ja ketchup effekt på Kapanen, Dalle fortsätter producera i PP och Hållander ser ut och kunna göra lite vad han vill. Juel är vår 1a nu?! Och Almtuna jinxen är bryten!!!
Fortsätter det här spelet föreslår jag att vi byter ut Spaps-hjälmen mot en staty av Jokinen i time-out-pose. Efter den har det verkligen börjat kugga i.
Fantastisk match rakt igenom. Snacka om att spetsen levererar. Dom dödade Lule idag. Men: det var fan bra rakt igenom. Bara att lyfta på hatten och tacka.
60 minuter bra hockey och vi bjöd inte Luleå på speciellt mycket. Skön seger o nu kan grabbarna gå på ledighet med en skön känsla. Kapanen wow! Lycka till i landslaget!
Läktarproffset: Tack bästaste Timrå! Jävlar vad ni påskyndar tillfrisknandet. Ikväll blir det jordnötsringar till Idol i dagrummet 🥳 och i morgon är det förhoppningsvis hemgång 💪❤️🤍
Zäta75: Vi har gjort en mkt bra match genom att stänga mittzon hela tiden och att alla va på tårna redan första bytet elr hur alla trevliga Timråiter 🇺🇿🇺🇿🤣
Blake Slåhan: Tycker den bör vara med Bromé. Sen kan kommentatorn ta att få ta emot ett slag med liknande kraft och utan skydd på samma ställe. Och se om Bromés reaktion var rättmätig..
Trodde väl aldrig i min vildaste fantasi att vi skulle spela ut Luleå som vi gör. Jag hoppades innan… Oj så glad jag är! 4-0 och i underkant dessutom… än så länge. Synd att det blir uppehåll nu 😎
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·
Kan ha varit en av dom bäst genomförda matcherna den här säsongen av Timrå. Metodiskt och enligt gameplan hela vägen. Underbart bra jobb av VS idag också, snygg inramning som hördes hela vägen genom tvn.
Förutsätter att man inte glömmer i glädjeruset och anmäler Brome. Det där beteendet ska för evigt hängas ut, hånas och bestraffas.