Helg Ernest: Man blir nog blåst på det ena eller andra sättet vilken mobil man än köper. Min k700'as nackdel verkar vara oförtjänt hög telefonräkning. Powerplay, kom igen nu!
Helg Ernest: Tur att man inte besitter någon käring. Mitt studiemedel mår nog dåligt av en räkning :) 5 mot 3 utan utdelning...illa illa. Ett par kompensationsutvisningar är väl att vänta nu.
Helg Ernest: Det är väl den ända med svensk anknytning. Och när det gäller elektronik föredrar jag en Japps iställetför finnar och tyskar och holländare och..........
Janken: Det jag hatar med den nya domarnivån är att tre utvisningar mot sig på rad gör ju att man lätt tappar kommandot för resten av perioden. Kvitteri...JAAAAAAAAA!!!!!!!!
BOM BOM KNOCK KNOCK!!!!! 5-1!!!!!efter 2 perioder........ Ikväll tar vi över som NR 1 i HockeySverige.... Timrå IK mot tvåsiffrigt och SM-GULD 04/05!!! Oj oj 8:e raka vinsten..... Let´s rock´n´roll!
SMÅLAND: hehe :) vi är bara inne i 13:e omgången, mycket kommer att hända innan det är klart. Laget som har minst antal svackor och det lag som hanterar skador bäst (alternativt får minst skador) vinner troligtvis.
FFFFFFFF OOOOO RRRRRR ZZZZZZZZ AAAAAA FF OO OO RR RR ZZ AA AA FF OO OO RRRR ZZ AA AA FFFFFFF OO OO RR RR ZZ AAAAAA FF OO OO RR R R ZZ AA AA FF OOOOO RR RR ZZZZZZZ AA AA
gud: Äh, det är nog lika bra att ni ger upp...eller förresten, ni kan få vinna ikväll så kan ni vika ner er på torsdag istället ;) Finns inget trevligare än att slå ett lag i serieledning...
La Bomba Hadelöv...
Snart har vi serieledning...
Kör så det ryker...
Älska Timrå IK i vått och torrt ALLTID!
Lall On Lall On..
Timrå IK snart NR 1 i Hockey i Sverige..