SMÅLAND: hehe :) vi är bara inne i 13:e omgången, mycket kommer att hända innan det är klart. Laget som har minst antal svackor och det lag som hanterar skador bäst (alternativt får minst skador) vinner troligtvis.
FFFFFFFF OOOOO RRRRRR ZZZZZZZZ AAAAAA FF OO OO RR RR ZZ AA AA FF OO OO RRRR ZZ AA AA FFFFFFF OO OO RR RR ZZ AAAAAA FF OO OO RR R R ZZ AA AA FF OOOOO RR RR ZZZZZZZ AA AA
gud: Äh, det är nog lika bra att ni ger upp...eller förresten, ni kan få vinna ikväll så kan ni vika ner er på torsdag istället ;) Finns inget trevligare än att slå ett lag i serieledning...
gud: Hahaha, jag tror snarare att det är dina dvärgar som får bäva vid åsynen av mina giganter. Den nye forwardsstjärnan som jag köpte in ikväll gör debut på onsdag och allt annat än ett hattrick är en besvikelse...
Nepp, de undrar nog mest vem den där besynnerlige farbrorn är som helt plötsligt dök upp i klassrummet. Jobbigt för rösten var det i varje fall med högläsning för ungarna.
Äh, tomteklubbor är faktiskt mycket trevligare, sådeså :P
willysson: Vi kliver ju förbi på poäng ändå så det är ju lugnt. Dock skiljer det 8 mål för tillfället, så marginalen där känns väl lite stor just nu. Tur vi har MoDo att möta i veckan.. det lär väl ordna sig med målskillnad då iaf.. ;)
willysson: Ja, det står ju ett såll i målet och han är den som haft mest puck i Malmö ikväll. Sju gånger har han använt spaden för att få ut pucken ur kassen. Ja, jag vet att de har bytt målvakt.
willysson: Bara att hålla med på den punkten. Låter dock som Timrå av den här årgången iaf än så länge arbetar mer som ett lag än länsgrannen. Ovisst är det ju, men det kan bli ett festligt derby på torsdag kväll! Ska du upp?
TACK TIMRÅ IK!!!!