Friman SR: Ja e lite offside och idrottsidiot.... Men om jag fingevälja.... ÄLSKADE TIMRÅ IK mot avhängda Malmö IF eller minst likaÄLSKADE SELÅNGER SK mot Sirius på Gärdedalen i en ruggigt viktigmatch..... ÄLSKADE TIMRÅ IK reder sig, SSK behöver allt stöd de kanfå...... Undrar var Staffan Erixon har sina sympatier, hockeyspelarensom blev bandyspelare och sedan ätteläggen som verkar bli enhejdundrandes hockeyspelare..... Han håller nog på båda....... Jag skänker en tanke på TIK men en etter hårdare tanke på SSK idag...
KÄMPA PÅ SSK, "nu när SSK fått en hörna, se nu till att få nått förna" ... Supporterlyrik jomenvisst........
FORZA TIK...........alltid, alltid................
Friman SR: ja du friman att du var en selånger fan visste jag inte dom ligger lika närma mitt hjärta som timrå det var kul att läsa men idag ska vi piska skiten ur skåningarna!!!
Johan J: Gött med en bra start! Berg verkar sannerligen ha fått en kanonstart på det nya året. Enbart starka insatser på sistone, hoppas det fortsätter.
2-0, viktigt mål av Sanny! MIF verkar inte bjuda på ett skit idag. Detta gör ju att effektiviteten framför Nurminen blir helt avgörande för en ev. seger. Kämpa Timrå!!
Forward: Okej. Det känns dock lite onödigt att slå sig till ro i spel 5 mot 5 i tron att det är lugnt. MIF kämpade ju ner MoDo häromsistens där man hämtade in ett tvåmålsunderläge i slutet.
RocknRolf2: Klar svacka, svagheten visar sig framförallt när det gäller att försvara en ledning. Skönt att det gick vägen idag, men det lät otäckt nära ny poängförlust. Hade varit skönt om Kiprusoff fått hålla nollan för en gång skull, men mest oroväckande är att Timrå inte lyckades döda matchen efter 2-0.
U137: Sant. Det positiva är att Timrå har god tid på sig att komma igen innan slutspelet. Bättre att ha formsvackan nu än sen. Jag hoppas verkligen INTE att man panikvärvar nån i sista sekund. Bättre att köra med det här laget som det är istället. Det håller. Sedan kommer ju faktiskt en säsong nästa år och då kan det vara extra viktigt att ha pengar när nhl-spelarna förmodligen försvinner.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Jepp, nu jävlar...
Så här är fakta efter nyår:
VI har lett samtliga matcher förutom den mot Clubben, vi är väl inget lag som veknar i ledningen???? Nä...vi är OERHÖRT starka....
Det är alltså dags för VINST nu......
Domherrar:
Chef: ERIKSSON, Peter (ö)
LM1: TAKULA, Leo
LM2: MOLANDER, Fredrik
FORZA TIK.........alltid, alltid..............