Janne Jalasvaara har blivit pappa igen och har rest till sin familj i Moskva, han återvänder i början av nästa vecka. Henrik Törnqvist missade fredagsträningen på grund av sjukdomskänning och är ett frågetecken. Sebastian Collberg har tränat för fullt de sista dagarna, men beslut om han ska spela tas på matchdagen. Timråledningen planerar att ta med 13 forwards och 7 backar och därmed väntas en back, utöver Jalasvaara, hamna utanför truppen.
roger_sundsvall: Oerhört jävla slarvigt att inte utnyttja Malmös katastrofala spel i egen zon. Det blev ju kaos så fort Timrå vågade checka. Men man orkar inte hålla i det och slarvar in Malmö i matchen.
Smokey: ja, det här var inget vidare. Malmö ser ju synnerligen lättstressade ut, så det är lite onödigt att inte checka hårdare. Sen är det tröttsamt att puckarna envisas med att nästan gå i mål.
Woody: Boyce måste verkligen lära sig att inte bara lägga bort puckar. Blir allt som oftast en farlig kontring när han gör så. Denna gång blev det utvisning för Berglund pga Boyce slarv.
Woody: hur länge ska hardegård nu få förtroende i PP? Vad jag ser på plats idag är han mest ivägen och på fel plats hela tiden i den formationen. Nå ja
Gorkyman: Nu är det effektivitet som gäller från start i tredje! Bäst att hålla pucken från motståndarna och skapa utrymme är ju Laxen och Blomberg. Han kunde gärna få spela lite mer. Sen är Laxen kanske en bättre passningsspelare.
Woody: Timrå spelar just nu så långt in i min nattsvarta hedningssjäl rena rama propaganda hockeyn ( som jag tycker) alla jobbar för varandra!!!! Bra fortsätt så!!!!!
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·
Janne Jalasvaara har blivit pappa igen och har rest till sin familj i Moskva, han återvänder i början av nästa vecka. Henrik Törnqvist missade fredagsträningen på grund av sjukdomskänning och är ett frågetecken. Sebastian Collberg har tränat för fullt de sista dagarna, men beslut om han ska spela tas på matchdagen. Timråledningen planerar att ta med 13 forwards och 7 backar och därmed väntas en back, utöver Jalasvaara, hamna utanför truppen.