bar mofftak: Westerholm har all tid i världen där att stänga mitten av banan men vänder ju upp helt fel och lämnar gata i mitten. Bra intensitet i övrigt men passningsspelet är under all kritik.
JonteD:Bara en mor kan tycka att han är vacker men själv tycker jag han såg lite mindre ä oattraktiv ut med mustasch. Dessutom gav den tur eller flyt. Gro Fredrik gro!!
Olle: Det är ett oerhört ocharmigt lag, Malmö. Det känns lite som om hela Scan kommer på besök. Det finns hopp om livet ändå här! Jag tror på en suverän andraperiod, som blivit vårt varumärke på sistone.
Hahl Bundy 2.0: Tycker energin ser bra ut jag. Surt att ge bort ett mål dock. Kul att se Didde slänga runt tunga Malmöspelare som om de vore bomull med.
Tycker tvärtom många här att man faktiskt kommer ut helt okej i den här matchen. Man stressar fram många misstag i Malmös försvarszon, och man tar ner farten på dom bra i mittzon.
Tyvärr passningsskärpan som inte riktigt sitter där än. Haft ett par-tre riktigt bra lägen som fallit på en lite kass passning - skottstatistiken tycker jag faktiskt ljuger kring hur matchen sett ut i allmänt.
Sputnik: De har tydligen fått bestämma det själva enligt någon intervju. Jag antar att Åberg vill stå där och vi har ingen tränare som vågar säga emot.
Den här matchen är inte helt förlorad än i alla fall. Det är väl i andra vi ska dominera?
Synct: Ja förstår inte det. Rattie mycket farlihare på "sin" kant. Vet inte om jag håller med Blomqvist att det ser bra ut... Tycker vi måste upp i skärpa o intensitet. Höjer vi oss har vi chansen o vända detta. Vill se mer desperation i sån här viktig match!👊