Labban: klart det inte bara är jackes fel. Men 2 mål ska han ta när han är i form. Men man bör ändå byta målvakt för att väcka laget, men ingenting görs ju, vafan är det för förlamning i laget och på bänken?? Jag har inte skämts så här mycket sen via förlora mot Sundsvall i allsvenskan.
kulltorp: Har ingenting i ett slutspel och göra halva laget hör hemma i allsvenskan knappt det handlings förlamade dårar toppa nu då med Andersson Boyce Lundin
297: nej bara tacka för vår hösthalva annars hade vi varit helt avhängda i botten. Jävla säckgäng med Sveriges sämsta jävla Matchcoach. Helvete vad jag kokar
Näe, nu stämmer jag in i motorsågskören. Varning för affektinlägg.
Spelar ingen roll om vi vänder. Vet inte vad JJ laddat upp med för trauma. Så här uppträder man inte när man leder med 2-0 mot jumbon, mot en redan rätt överseende hemmapublik en lördag.
Helt ärligt nu, i paus inför 3e tänkte jag lägga en hundring på att Malmö skulle vända o vinna, sen ändra jag mig och funderade över kryss istället. Blev inget bett alls, men fan att man inte la in hundringen på Malmö.
Har vi en målvakt som bestämmer allt själv? Är väl inte direkt första gången han får stå kvar när det rasar in mål. Är det nån som verkligen tycker det är konstigt att Rautio lessnade? Man kan väl undra hur mycket lön Kaarlehto fick: "du får vad du vill så länge du sitter i båset och inte gnäller" ?
Nästa match så är det ett helt rasande tjänstefel om man inte bänkar Johansson.
Så jävla tragiskt att bevittna detta, och tyvärr så hade en vändning och vinst på full tid endast resulterat i att MAN INTE BLIR BESVIKEN. 3p är minimikrav när man leder med 2-0 mot jumbon när vi är desperata att ta poäng.
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.