pingvin: så händer de när man sätter in en bekväm målvakt som aldrig haft konkurrens den här säsongen. Detta är en sån jävla viktig vecka och vi beter oss såhär. Fyfan
Dubbeld: Ante kommer förstöra vår förstekeepers självförtroende fullständigt samtidigt som man ger våran andramålis intrycket av att han aldrig kommer få spela.
vonDöbeln: Fan gjorde Johansson mellan andra och tredje?! Det här är nog det sämsta i år. Fem mål i tredje.
Psyket hos laget är verkligen imponerande. Man släpper en målvaktstabbe och sedan åker vi på en hitte-på-jävla-utvisning och därefter viker man ner sig så jävla hårt. Och allt får bara rasa nedåt.
The great one: Hahahahah!!! Ante är du seriös. Målvaktsbyte nu? Frugan som inte kan nått om hockey som sitter brevid och slötittar. "Varför byter de målvakt nu, med 3 min kvar?" 🤦
Jag är verkligen inte den som vill hänga någon specifik vid en förlust. Det är aldrig en individuell insats.
Med det sagt måste jag bara vädra vad sjutton som hände med JJ ikväll? Det är två oskymda skott, två rätt kassa returer.. Jag tycker spelet i helhet inte sett 3-5mässigt ut. Satan vilken opassande match att agera slips..
bar mofftak: Slog av efter 3-5. Sedan tittade jag på tabellen och konstaterade att det i varje fall inte blir negativt kval. Men jag börjar tveka mer och mer på att det blir åttondel.
mikenomad: Tror ChipsDick gjorde det medvetet. Han visste att han skulle bli avstängd över jul och nyår. Nu får han vara hemma och umgås med släkten och barna och käka chips och dricka öl, istället för att åka till Östersund o Vimmerby bla.