1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588932 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - MIF Redhawks...

« · 129734 Till forumet

Sv: Timrå IK - MIF Redhawks...
Hälge: TIMRÅ LEKER!!än så länge...hoppas bara att dom fortsätter så här!! go timrå.....o en sak till....kouivonen e bra men matthiasson e bäst...!!
Kommentera

Härligt....WOW!!!
Kommentera

red eagle: timrås förohoppningsvis nya hall..ska ligga i birsta..kan någon säga emot en nybyggd hall klar 2004...bakom ikea,en röd-vit hall men en stor jävla örn längst upp...sen kommer alla husvagnar flyttas utanför entren ist för på parkeringen vid birsta!!!!
Kommentera

red eagle:

Krykov är bäst, iaf idag,,,

Nu har jag precis tecknat ett avtal med Fyrfasen gör det du också Mr Danne....=)

Jag är så glad att jag tror jag plöjer ner hela min nästa lön i Timrå IK.....=)
Kommentera

När gjorde Timrå 5 mål i en och samma match sist? Måste ha varit säsongen 2000-2001.

Mot SM-guldet Timrå!
Kommentera

Man ser en tydlig trend..då TIK trampar på så hänger inte motståndarna med... därför undrar jag varför man åkte i kärringfart i 2 perioder?!...
Kommentera

red eagle: Personligen ligger placeringen på en öde tallhed närmare hjärtat. Vi får hoppas att örnen hittar någon annanstans att bo snarast...
Kommentera

red eagle:

Ja, är det något att klaga på en sådan dag som idag så är det hall dj**eln, det är därför jag ska sätta autogiro på lönen direkt in till Timrå IKs post- eller bankgiro så att vi får en ny hall(arena) snart.
Kommentera

mike66: Stämmer bra det... Detta skedde 30/1 -01 mot antagonisterna Björklöven hemma i ladan. Det året gjorde vi 5 mål eller fler 12 ggr och ingen gång ifjol. Dessa tilfällen var bland annat mot bra lag som Brynäs, färjestad(2 ggr) och modo(2-4 i ES) både borta som hemma...
Kommentera

« · 129734