rupe varför gnälla på Sanny, han spelar med hjärtat och är berädd att offra en hörntand i varje närkamp. jag tror att alla lag skulle behöva en sån kille som sätter laget i fördta hand. go Sanny go. du behövs i varje match
Skön seger! Än en gång, en eloge till klacken. Måste säga att ramsan på slutet om att Modo hockey är Timrås lillebror verkligen var skön! Jag skrattade verkligen gott när den stackars modoiten nedanför mig hörde vad ni sjung :)
Roligt att Kent fick sätta straffen, tyckte förövrigt att han gjorde en fullt godkänd debut.
Nu ska det blir riktigt intressant att få matchrapport från de som var på matchen. Speciellt är jag riktigt nyfiken på Kent. Hans första match, och den uppfattning jag fick av webradion var att han faktiskt var riktigt bra. Inte för att jag trott att han var dålig, men han anlände ju först idag...
Jag dansar och ler, hela helgen fram till söndag då jag äntligen får se TIK på isen med egna ögon igen. :)
Fanzin: jag kom dit till tredje perren och då fick man nobben, fullt enligt vakterna. Tom kommentatorn sa att det fanns platser över. Hallå, vi vill inte ha nåt jävla Linköpingssyndrom i vår nya hall. Sur som faen blev jag. Erbjöd mig att betala fullt pris men närå...... :-(
Chief: Men någon gång måste ju den där för MoDos motståndare positiva trenden brytas. Vad bättre då än mitt under matchen som spelas i anslutning till den officiella invigningen av SA. Hmm, har för mig att det var oalkoholfria alternativ inblandade under de där bortamatcherna, så om man kanske skulle prova ett annat alternativ så kanske det blir ett annat resultat.
Kent fick kommaoch spela och verkar ha gjort det med den äran. Sanslöst att han fick sätta straffen också. Och Kapanen fick hålla nollan igen, också helt fantastiskt. :)
Lät som det var bra tryck i ladan också, undrar hur Kent trivdes i Timrå ikväll? :)
gud: Hahaha, jag kan tänka mig det. Antar att du sitter uppklädd till tänderna i rödvitt som den värsta jultomten just nu och även tvingat övriga familjen att göra samma sak ;)
Uj uj uj, där var det nära! MoDo har ökat i tredje verkar det som. Men å andra sidan har vi haft en bra och effektiv defensiv hittills, får hoppas det räcker för att hålla tätt.
Riksman har knappast gjort någon glad under säsongen (förutom motståndare då'rå...), är han i form så är han bra, men han känns inte som den mest stabile av målvakter direkt.
rupert: Jo, jag har hört det jag också. Men jag tror att ett mer effektivt vapen hade varit en blöt och sur raggsocka upptejpad i ribban. Då är man nästan garanterad att slippa påhälsning i målområdet.
Låter som att det är en riktigt trevlig match. Borde väl egentligen ha rest ner, men då hade jag bara gjort Chief än mer nöjd då hon vet mitt tragiska facit från besökta bortamatcher.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
varför gnälla på Sanny, han spelar med hjärtat och är berädd att offra en hörntand i varje närkamp.
jag tror att alla lag skulle behöva en sån kille som sätter laget i fördta hand.
go Sanny go.
du behövs i varje match