1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586482 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Modo 2003-12-07

« · 344720 Till forumet


Sv: Timrå IK - Modo 2003-12-07
Hassebo:
Myyyycket skönt!!!! ;-)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2003-12-07
Annica: En poäng är alltid en poäng..de blev inte den avslutning man velat men vi klättrar ändå i tabellen..hård intensiv match där de inte bjöds på så mycket.. Ny match på tisda och slager om fjärde platsen
snyggt med flaggorna på sittplats.. Timrå alltid rött och se o lär lillebror snyggt..
Timrå Ik
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2003-12-07
irre: Ja, märkligt så det kan bli. MoDo vinner matchen men åker ner en placering, omvänt läge för Timrå... =)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2003-12-07
Dream Team: ja där ser man..så kan de va..inte helt fel en sådan här dag ialf..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2003-12-07
Ja de är ju komiskt att läsa här hur ni skriver om "lillebror"
Har stora starka Timrå lyckats klara sig i elitserien hela 3 säsonger i sträck nu. Ni får nog stannar kvar där i 25-30 år till innan ni kan komma med nåt lillebrorssnack.

Trots allt, hur många ggr man än multiplicerar era SM guld har alltid MODO minst dubbel så många. Lillebror va det ja.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2003-12-07
YaQoP: Sen finns det ju dom som ser på det hela med lite ironi... vilket MoDo-fansen på Sps ska ha beröm för.. Det är nog därifrån som uttrycket "lillebror" är hämtat, med TIK i tankarna. Vad är skadan i att vända på steken och se på det med lite humor...?

MoDo har hela ett SM-guld mer än Timrå IK.. den där dubbleringen kan bli svår rent matematiskt?
Timrå gör i år sin fjärde raka säsong i elitserien.. så, nu var det sagt..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2003-12-07
Dream Team: Usch, sån där ironi är ett riktigt hemskt vapen om någon lyckas förstå när ironin verkligen är en ironi.

Hmm, får mig nästan att fundera på att göra en liten omvandling av en Esso-reklam: Lillebror - med TIKare i tanken.
Fast jag tror nog att jag låter bli, när jag tänker efter, den skulle nog bli alldeles för svårförstådd.
Kommentera

« · 344720