Ajon: därför ni fuskade med såpa !! Polisen är på väg till EON arena och ska beslagta Timrås alla klubbor som bevismaterial. Hörde det på polisradion - vi har en skandal som heter duga på gång !
Äh, seriöst: en sån här förlust kan jag ta då och då. Allt studsade Modos väg. Allt. Samtidigt hade Backlund en av sina sämre dagar och Krizan stod på huvudet (för att citera RR2:s favvokommentator). Tyckte att arbetsinsatsen var helt ok, men skärpan i BP klandervärd. Eloge också till att man verkligen försökte tiden ut. Bryt ihop och kom igen!
Nu vet jag !! Modos materialare har gnuggat in såpa i Timrås alla klubbor fått in det mellan tejpen och det siprar ut ... därav alla dåliga mottagningar och skott !!
Olle: Kanske inte. Men nu var det i grund och botten Wikegård det handlade om, och hur fasligt trött jag är på att han ska hyperventilera efter varje gång han betraktat utvisningssituationerna två ggr i slowmotion...
Ne, nu blir det en smutt Grants, ett par folköl och en pizza istället.
epa: Nej pojkar inte är jag nån politiker inte. Tycker bara kanske att vissa spelare får oförtjänt mycket skit här inne medan andra som är totalt osynliga under 54 omgångar slipper undan. Men sen är jag också jävligt nära att trilla över kanten på vår platta jord....
RocknRolf2: Visst är det tråkigt men det är ju den bedömningen som råder. Det är inte så mycket att göra åt. Kan man spela PP i dagens ES så kan man också vinna matcher. Timrå kan inte det, Modo kan uppenbarligen det. Vi har ju potentiellt bra spelare i den formationen men det stämmer inte helt enkelt inte.
BP har ju dock funkat utmärkt fram till den här matchen...
Långben: Laken borde vara nöjd. Frejdigt har det ju varit. Fantastiskt också att ett Modo som försöker täta defensivt släpper en målchans i nästan varje byte.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·