RocknRolf2: Relax. Jävligt bra matchinledning. Tavla Backe, sen ett snyggt PP-mål. Annars är det ju Timrå som för tillställningen. Fortsatt jobb så kan det gå vägen.
Skulle kännas än bättre om de han kvittera också dårå. Fan att släppa in ett rdan i åttonde sekunden i ett länsderby. Nu vet jag inte hur det gick till men någon eller några lär få plocka puckar resten av säsongen.
Det är ju för fan ett hån detta. MoDo har haft ett och ett halvt anfall och leder trots det, fast det är klart... De har en målvakt, men det har inte vi.
fighter: Särskilt under de första tjugo, va? Men jag håller med. Jävla sopor som låter sig hamna i underläge fast man dominerar spelmässigt. Ger mig fan på att dom inte ids stänka in dom. Överbetalda divor!!1
fighter: Dom har gjort ett "modomål" (Backlundmål el mots.) och sen på ett PP som skulle varit ett BP eller minst en kvittning. Dom har 4 skott och kommer inte ur egen zon på hela perioden. Om Timrå fortsätter att trumma på dom resterande 40 min så finns det nog goda möjligheter till att sova gott även i natt.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.