lungan: Jaha, jag trodde att ni skulle ställa upp med det här laget, men det var alttså bara skoj. Hihi!
Men ärligt, vem ska teka i förstafemman? Kokko är oprövad i tekningscirkeln 0 av 0, Svensson har 3 av 11 och Tenkrat 5 av 25. Känns som om det kan bli problem i egen zon där.
lungan: Meen MoDo slipper inte mig, ...Tyvärr ska jag dit, jag har aldrig sett MoDo vinna, live i Plywood-arena.... Så tacka mig för TIK's 3 points!! :-(
Apropå "överfall" så påstår en anonym skribent på Modos hemsida att Wargh har "däckats av fula tacklingar". Jag antar att han/hon har lyckats räkna in situationen med Pyörälä där.
shinzawai: Jag skrev följande i en blogg i januari:
"Och Jonte Hedström skvallrade i studion även om varför Johan Andersson kallas för Bagarn. Tydligen så skulle han och några polare äta pizza men Johan hade inte pengar till att köpa pizza så han gick hem och bakade en pizza själv och kom sedan tillbaka med den till polarna."
Bergius: Men på ett sett känns det skönt att kunna åka ner till matchen utan förväntningar. Förlusten kommer liksom inte svida lika mycket idag som den gjorde sist mot MoDo.
"Ska Timrå ha någon som helst så chans så måste vi få en bra start, vi måste få en möjlighet att spela på ledning, kämpa och slita. Vi får inte hamna i en situation där vi måste jaga i underläge, då blir detta riktigt svårt."
På något sätt känns det som att det blir svårt oavsett hur vi startar. Hamnar vi under så är det klart det blir jobbigt att jaga hela matchen. Tar vi ledningen så vet ju dom flesta att vi inte haft jättelätt att spela på ledning denna säsong. Knivigt läge det här...
JimmyH: Men vad fasiken är det med Bagarn då? Mjukdelsskada? Huvudvärk? Magont? Brutet höftben? Det sistnämnda borde vara det enda som håller honom borta från 25 min istid mot Modo...
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.