kidcox: Backlund var kass idag, han var iaf inte vaken, han slarva så otroligt med pucken, och bara för de så lita inte Sanny på honom därför vart han tvungen och täcka men det skymde ist Backlund..................
shinzawai: Kom igen, brejk a habit. Gå in till dig och gotta dig och visa lite stil. Ditt menlösa, intill döden outhärdligt tråkiga lag har just med nöd, näppe och en vänlig domare just lyckats bärga två pinnar från Sjuksängen IK. Lira banjo, känn friden.
shinzawai: hur bedömer man "checking to the head"? du menar om jag tacklar och du alltid håller ner skallen mot min axel när smällen kommer så ska jag åka ut?
Bragd-Birger: för att inte prata om vissa av fansen,alvarligt talat vad är det för fel på dom är det nåt i luften eller vattnet eller är dom bara födda såna patetiskt är det iallafall.
ps jag är nöjd med den pinnen under dom förutsättningarna,nu tror jag vi kan störa sillstryparna på torsdag.
Icing-Ove: Haha. Eller nåt. Men det är stort att du tittar in hit efter segern. Helt i paritet med er självbild som 'goda vinnare'. Hoppas att allt känns fint.
FM: "shinzawai: När man är skadad brukar man sällan kunna ligga & flina och vinka till publiken. Men för all del,stackarn kanske bröt en nagel eller nått. Skit samma,han lurade ju Kuben iaf men de är väl det ni menar med bra målvaktsspel kanske. Kärringar."
Han vred foten djävligt illa, men det såg väl inte du genom dina statoil-brillor.
powerTIK: Han skiter ju inte i det eftersom Hedman åkte ut för just den incidenten. Men jag antar att det inte kan vara lätt att se vad domaren faktiskt gör när man är tik.
oscaaaar: Har du hört storyn om Peter, pojken som ropade 'varg'? Ska jävligt mycket till för att en liggande modolid ska uppfattas som skadad. Annat än rent genetiskt, dårå.
shinzawai: När man är skadad brukar man sällan kunna ligga & flina och vinka till publiken. Men för all del,stackarn kanske bröt en nagel eller nått. Skit samma,han lurade ju Kuben iaf men de är väl det ni menar med bra målvaktsspel kanske. Kärringar.
Jaja. En pinne är ett helt ok resultat, sett till förutsättningar och domarens lir på Oddset. Sett till matchen borde man dock givetvis ha tagit tre pinnar. Modo är, i vanlig ordning, helt menlösa.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen