1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590889 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Modo 2008-02-19

« · 987372 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Modo 2008-02-19
Bissett19: jo men det är ju som en riktig expert gemfört med MoDoliderna!!!!
Kommentera

Ni får ursäkta ens utbrott, borde veta bättre än att kommentera idioter, bara nonchalera, ser man inte att Sannys tackling är sjysst men att den tar olyckligt är ju otroligt, plus en Wernbloms spännd hakrem så hjälmen åker av är ju inte så bra.

Sen att Tomas Andersson skänker en utvisning på Styf när han puttar till Hedin och han dråsar ihop som en Wernblom framför mål och in i målvakten som tydligen vrider foten alá Brolin är ju jäkligt tråkigt, men utvisning var det fan inte, sådana sammanstöttningar är det ju hela tiden. Men kände väl sig tvungen att ta utvisning efter Sannys tackling.

Sen tycker jag att Backe lämnar en jävla lucka på höger stolpen är ju tråkigt, men Wargs skott var bra, högt i krysset.

Bara att komma igen, bra pinne!
Kommentera

lincoln: du ser väl att armbågen är uppe vid hakan :S
Kommentera

lincoln: mmmmm den är bara vacker den tacklingen kan dom börja använda på alla hockeyskolor
Kommentera

Jensen_12: När jag lämnade arenan lyckades jag snappa upp en konversation från en modosupporter. Jag citerar. "Alltså Styf. Fy faan vad fult gjort. Så jävla fult." Slut citat.

Nu kanske jag har rödvita ögon men jag tyckte inte att det var vidare fult :/. Givetvis tråkigt att det tog olyckligt på Zajkowski. Men inte fult.
Kommentera

Dagens höjdpunkt var den klockrena tacklingen sanny delade ut på modoliden, smack sa det! Årets tackling.
Bra match av Tik med tanke på att hela första och halva andra kedjan borta.
Polacken i modolidernas mål var bra.
Kommentera

powerTIK:

Fattar inte att ni kan tycka att Andersson endast var dålig ur Timrå ögon sett. Han missade fan lika mycket åt båda håll och höll en riktigt dålig nivå idag. Är knappast han ni ska skylla på att ni endast fick en poäng.
Kommentera

Blizzard

Experten?

Var det inte en PPV-sändning?
Kommentera

Jensen_12: rätt åt honom ge han minst 5 matchers avstängning för han är så jävla ugly
Kommentera

Alla i canal plus studion rörande överens om att Sannys tackling är klockren. Synd om han blev skadad, men en klockren axeltackling enligt Ankan, Arne och Hahlin
Kommentera

Blizzard: Pratas det om tacklingen på Yetman nu? Modolidflocken är bara upprörda för att den tog fel. Skulle Timander skada en timråspelare på samma sätt så hade tacklingen varit schysst oavsett vad.
Kommentera

shinzawai: du ska inte äta den där svampen vet du väl,du ska hålla dig till semper.
Kommentera

shinzawai: Hahahaha, vilken nolla du är. =)

Det måste vara något med DNA-stegen.
Kommentera

shinzawai: I NHL hade de moppat upp Sanny nu för den där respektlösheten."

jaha varför kunde inte era NHL-"stjänor" göra de nu då?? är dom så fega fy f*n.
Kommentera

Vet inte om någon nämnt detta redan, men Wernblom fick 10 minuter för abuse efter matchens slut.
Kommentera

Olle: de var den finaste tacklingen jag sett i år KLOCKREN era J*VLA kärringar!!!! till och med experten sa att den var schyst ... men ni är vell så J*VLA avundsjuka på honom, f***n nu har NI missat Bolibompa också.
Kommentera

shinzawai: du är en pajas
Kommentera

Olle: aja, ska låter er grina ut tillsammans med lindström
Kommentera

Olle: Så du tycker att Tenkrats crosschecking i nacken på Atvars var rätt ovårdad då, kan man få ett erkännande på det?

erathoo: I NHL hade de moppat upp Sanny nu för den där respektlösheten.

Bitch-Birger: Jag tänker inte gloata med vinsten, det gör jag aldrig. Sån skit får ni hålla på med. Det och att håna skadade spelare får ni behålla för er själva.

Nä nu drar jag innan jag sjunker till er rännstensnivå i mina svar, er osportslighet gör mig kräkfärdig.
Kommentera

Olle: Instämmer! :)
Kommentera

Olle: så sant som det är skrivet =)
Kommentera

shinzawai: Respektlös? Sedan när blev hockey, bandy och sen isdans?
En crosschecking i ryggen är respektlös. Den där tacklingen var bara jävligt vacker.
Kommentera

HALLÅ grabbar! Oscaaaar håller med shitnöjdigz! Nu ber vi alla om ursäkt!!1
Kommentera

oscaaaar: dissa?? jaha du mena när han sa "jag brukade skuta där på träningarna" ja för f-n du Modi**d j-vel de var en riktig diss de.. NOOOOOT
Kommentera

oscaaaar: Du har lite svårt med avståndsbedömningen med 1 öga va?
Kommentera

oscaaaar:

Gång på gång så visar Banjo-kusinerna från landet här inne att vi är för snälla med omnämnande Modolider.....Mongoloider känns mer passande....
Kommentera

shinzawai: ok, men om man ska kunna hinna "sätta åt " en speedkula som Jetman :-) så måste man väl satsa, eller?
att då kalla den respektlös tycker jag är å ta i, den är stenhård och tar illa eftersom Jetman försöker vrida sig ur greppet s.a.s.
Kommentera

kidcox: Backlund var kass idag, han var iaf inte vaken, han slarva så otroligt med pucken, och bara för de så lita inte Sanny på honom därför vart han tvungen och täcka men det skymde ist Backlund..................
Kommentera

shinzawai: håller med dej
Kommentera

shinzawai: Kom igen, brejk a habit. Gå in till dig och gotta dig och visa lite stil. Ditt menlösa, intill döden outhärdligt tråkiga lag har just med nöd, näppe och en vänlig domare just lyckats bärga två pinnar från Sjuksängen IK. Lira banjo, känn friden.
Kommentera

oscaaaar: Eftersom du inte förstår upprepar jag. Fira segern någon annanstans. Ta de andra fäna med dig hem till gården.
Kommentera

kidcox:
Backe, Sanny och Styf får väl gå hand i hand till psykologen imorrn...
Kommentera

oscaaaar: dessutom så var det skönt att WARG gör målet. också "dissade" han "backe" i intevjun xD
Kommentera

erathoo: I don't make the rules. Jag säger bara hur de ska tolkas i år.

Däremot diskuterar jag gärna hela natten om hur jävla respektlös tacklingen var.
Kommentera

Backe gjorde hela 12 räddningar idag starkt!!!!
Kommentera

shinzawai: men kolla reprisen så ser du att armbågen är uppe emot hakan
Kommentera

Uddan: Lyssna på Warg då, han såg att Zacke fastnade med foten, men du satt väl här och gläfste istället för att lyssna på TV:n.

Blinda jävla dönickar.
Kommentera

shinzawai: hur bedömer man "checking to the head"? du menar om jag tacklar och du alltid håller ner skallen mot min axel när smällen kommer så ska jag åka ut?
Kommentera

Jag är nöjd med Timrås insats. Mycket nöjd till och med. Domare Andersson kan däremot dra åt helvete för sin.

Går det inte att bara blockera samtliga modolider från Timrås gästbok?
Kommentera

shinzawai: haha undrar vem som ska läsa på
Kommentera

shinzawai: tur att du såg de då.. SOPA!
Kommentera

Nåja, otroligt skönt med en pinne iallafall, vi hade inte med oss nån tur idag tycker jag, Hynning visade upp lite av vad han kan - positivt!!
Kommentera

powerTIK: Nej, inte armbåge men checking to the head. Tackling mot huvudet, avsikt eller inte är checking to the head. Läs på.
Kommentera

oscaaaar: vart ser du armbågen? Det låter likadant i alla arenor och jag hörde iaf applåder när han åker ut
Kommentera

Bragd-Birger: för att inte prata om vissa av fansen,alvarligt talat vad är det för fel på dom är det nåt i luften eller vattnet eller är dom bara födda såna
patetiskt är det iallafall.

ps jag är nöjd med den pinnen under dom förutsättningarna,nu tror jag vi kan störa sillstryparna på torsdag.
Kommentera

Icing-Ove: Haha. Eller nåt. Men det är stort att du tittar in hit efter segern. Helt i paritet med er självbild som 'goda vinnare'. Hoppas att allt känns fint.
Kommentera

FM: "shinzawai: När man är skadad brukar man sällan kunna ligga & flina och vinka till publiken. Men för all del,stackarn kanske bröt en nagel eller nått. Skit samma,han lurade ju Kuben iaf men de är väl det ni menar med bra målvaktsspel kanske. Kärringar."

Han vred foten djävligt illa, men det såg väl inte du genom dina statoil-brillor.
Kommentera

oscaaaar: vart ser du armbågen? Det låter likadant i alla arenor och jag hörde iaf applåder när han åker ut
Kommentera

oscaaaar: Om du såg tacklingen så såg du att det INTE var någon armbåstackling precis som kommentatoren på tv sa så höll sanny ner den
Kommentera

powerTIK: Det är som vanligt då. Blundar för motståndarna. Såg att Wernblom fick en tia när matchen var slut.
Kommentera

« · 987372 · »