nixXz: Jag har teorin att vi är så genomusla i powerplay att de andra lagen efter ca 1,5 minut undrar vad i helvete det är frågan om...och börjar slappna av...och då brukar vi snubbla in en balja. Undra hur många powerplay mål vi gjort sista 20 sekunderna av powerplay?
Så här är man igen framför tvn och tittar på ännu en match som börjar uselt men sedan blir bättre.. Vi tar nog ledningen snart också... Men kommer vi lyckas hålla ut hela matchen? Tycker vi är bättre än gubbgänget än så länge iaf.
Snoop: Ja sånna där brukar målisarna i regel släpp in - när han skejta ut och slängde sig med spaden var riktigt bra gjort också. Förstamålis nästa säsong? Jag vill gärna ha Backe kvar men vi lär få loss en hel del dollars om Backe försvinner.
Yellowcard: Låt oss hoppas!!! Fasen man är ju lika mycket intresserad hur det går i andra matcherna. Det är TIMRÅ som måste vinna sina matcher och inte bara lita på de andra matchernas resultat ska gå våran väg. VÅGA VINNA!!!
Yellowcard: Haha nervöst värre förstår jag.jag tillåter mig inte att vara nervös efter den sista tidens spel,utan jag tillber fru fortuna bara sen får vi se hur det går.
nixXz: snacka om att inte veta hur man spelar när man leder med 2 mål, galet vad nojiga vi alltid blir! hade det inte varit för åkerlund och att det är sopmodo hade det varit jävligt surt.