Lumber Jack: Det måste vara härligt att ha elitseriens bäste spelare i laget. Tänk om han spelade matcher också. Då skulle inget lag gå säkert. Men, huvudsaken är att han kan spela sista finalmatchen. Då tar ni guldet.
Annars: krossa fjollorna nu. Givmildhet är vackert i juletider, men det får vara någon gräns för hur dumsnäll man kan vara.
Hahl Bundy: Va faan, Foppa hit och Foppa dit. Finns det inget annat för sportjournalisterna att gotta sig åt? Nu gäller det dagens match och då är det 3 poäng som gäller. Nu far jag till E-on och vi skall krossa Modo.
jonmannen: Urk. Hoppas att vi inte tappade matchen på det där 5 mot 3-spelet.
Det är verkligen till att bjuda på hockey så att supportrarna blir så nervös som möjligt. Timrå måste vara sponsrade av nått läkemedelsföretag som framställer lugnande.
MB: Anders Lindbäck. Wow. Magnifikt. Makalöst. Underbart. Vackert!
Hans målvaktsspel höll världsklass idag. Timrå spelade skit efter första perren. Tur att Lindbäck inte gjorde det. Han höll hela vägen ut och tack vare honom fick vi 3 poäng.
Efter att vi läxat upp framstjärtarna funderar jag på om man för undantags skull ska hålla på bakstjärtarna i kvällsmatchen så att vi får parkera på slutspelsplats efter att omgången spelats klart.
McCarton: Ja det var när Kapanen var här och härjade som det sist hände, i alla fall i flera matcher. Backlund kunde väl också göra en "idiotmatch" för att i nästa match agera "såll". Nej det här är något annat. Prioritet på att behålla den killen borde stå högst upp på dagordningen för dom som håller i pengarna.
John K: Fan vad skööönt att Timrå vann idag. En annan stackare är helt orkeslös. Först nu jag orkat masa mig till datorn. Har mestadels legat och sovit. Fullständigt slut i kropp i själ. Har fått i mig lite mat dock och två kalla pilsner. Men varför skall alltid mina bihålor balla ur när det roliga inträffar! Finns inget annat ord än SKIT för det hela!
Grattis till er som fick uppleva segern på plats! Nu blir det SVT Play å JVM samt lite poker för min del!
"Jens Svenssons insats i Timrå blev riktigt lyckosam då hemmalaget Timrå besegrade Modo med 3-1. Jens hamnade dessutom i protokollet med den tvåminutersutvisning han ådrog sig i första perioden."
Lite roliga är de allt i sin iver över att Jens fått chansen hos oss, de lyckas t.o.m få det att låta som ngt positivt att han blev utvisad...:-)
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!
Domherre Tomas "kuben"Andersson.
vad kan gå fel,,eller rätt menar jag.