AndersN: tyvärr skulle det sänka oss än mer i skiten. Lösa biljetter och stanna hemma? Namnlistor? Alla som vill att ledningen ska avgå tar på sig en svart tröja på nästa hemmamatch?
Nisse: Vetefan hur bra det är att luta sig mot en sista utpost som är typ junis och tredjemålvakt i Allsvenskan... Men i Timrå känns det som om ingen i ledande/ansvarig possiton vet vart man är på väg och varför.
Nu ska jag gå ut och sopa upp resterna efter vinterns tredje TV som åkt ut på gatan:(
Fan vad tungt det är att vara TIK-supporter i dag.
Enda sättet man kan protestara mot ledningen på är genom att inte gå på matcherna och göra det klart varför man inte går. Tyvärr tror jag hellre ledningen lirar allsvenska än att avgå.
Vart är alla jävla lallare som brukar kliva in och försvara det som inte går att försvara? Antagligen i hallen och applåderar sitt lag... Jag kan inte förstå hur man kan stå uppklädd som en clown i match efter match och hylla det här som sker!
Pitkemäki måste ha varit skadad redan från start. Varför värvar vi en frisk-hel målvakt när han ändå inte får stå. Förklara för mig någon som vet. jag är ju bara en supporter som skall hålla tyst enligt vår klubbdirektör.
Nisse: Att säga att de positiva, eller i vart fall icke-negativa, ord som förts fram om TJ och Linkan är "hyllningar" känns ungefär som att säga att det är saklig kritik när folk skriver att spelarbudgeten går till solariumpolletter.
Om det fortfarande finns någon som tycker att dessa två herrar ska leda föreningen nästa säsong blir jag förvånad. Förutom eventuellt de med släktskap, som du också nämnde.
ÖstrandsNisse: Kom ihåg att det finns vissa som ansett oss som mindre bemedlade när vi framfört kritik mot klubben - lagbygget - storleken på truppen. Dessa har hyllat TJ och Linkan på ett sätt som det måste finnas släktskap för att verka rimligt. Konstigt att den chattering som fick bort Corso inte kunnat visa var skåpet skall stå. Är Nubben på väg tillbaka i någon form ?
Perfekt att man får gå till Gränbyhallen i Timråtröjan nästa år.....för laget finns ingen karaktär och vilja förutom Lander och han dra ju nästa år.....ja detta har det skött bra Linkan o Co. Lundmark var ju en jävla energispelare som lyft...haha ja jävlar! En sportchef värvad från ett bottengäng i AS, hur fan tänkte det att det skulle fungerar, speciellt som man nobbat Inge Hammarström.
RocknRolf2: Jag vet att alla lallande fånar jublar över Linkans förlängning med Murley, men kan nån säga mig hur man kunde förlänga över nästa säsong också? Jag köper denna, men hur i hela h......te kunds man förlänga över nästa år? Jag har trott man tar till vara på dessa platser till spets? Linkan är nu precis som stordelen sa när han anställdes ett stort hot mot Timrås existens.
Nu ser vi äntligen hur illa det här laget är komponerat. Vi är totalt chanslösa. Modo kör över Timrå och vi är, handen på hjärtat, totalt chanslös. Jag tycker dessutom, förutom att Linkan kan dra till Thailand för alltid och T J kan söka annat jobb, att Perra Johnsson är en tränare som inte har förmågan att driva detta sjunkande skepp.
Jag är så otroligt besviken på detta Timrå IK, som inte ens kan bjuda upp till dans när ett derby nalkas och ett fullsatt E.ON försöker hjälpa till. Den eller dem som inte ser vartåt detta barkar kan jag informera: det nalkas kvalserie kära vänner. Väl där lär det gå åt helvete. Det här laget skulle aldrig haft en chans mot det lag vi hade 2000. Och det laget kostade 30 millar mindre. Fy fan vad besviken jag är. Ingen enda individ i Timrås styrelse eller dess närhet verkar ha förmågan att se det jag och många med mig sett i snart 3 månader.
Kattgubben: Du har helt rätt om nästa säsong, det blir bara svenskar. Vi har inte råd med någor annat i as. Vill även travestera en stor tänkare, ni får själv fundera på vem som åsyftas. vad är problemet, vi ligger ju 11:a.
Perra framstår som en riktig bondfåne men han har i alla fall lyckats förut. Vad har Stefan Lindqvist för hockeybakgrund att luta sig emot? Noll. Zero. Nada.
Per-Erik Johnsson... En dandsbandsfrälst snusmumrik utan nån som helst taktisk läggning. Det är väl bra med mysgubbar som får alla att dansa i ringen, men när man inte har lyckats införa ett grundspel på 40 omgångar så är det dags att kliva av.
RocknRolf2: Hahaha ja det är fan patetiskt, hela jävla laget har sjunkit som en jävla gråsten sen han kom till föreningen...och ingen jävel reagerar!!!!! Hela jävla föreningen sjunker och ingen jävel reagerar, det går bra nu!!!!!