1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590754 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Modo 2011-01-22

« · 1337744 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
AndersN: tyvärr skulle det sänka oss än mer i skiten. Lösa biljetter och stanna hemma? Namnlistor? Alla som vill att ledningen ska avgå tar på sig en svart tröja på nästa hemmamatch?
Kommentera

Det BLIR Kvalserien!

Alla spelare som ska vara BÄRANDE för laget är f ö r dåliga!
Hirschovits, G.Karlsson, M.Karlsson (är INGEN POWERPLAY-BACK) och sämst av dom alla är...

...Sopan själv: Mikko Jokela! Så fantastiskt USEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AVGÅ LINKAN/SPARKA LINKAN!!!

Bäst idag: Lander

Redigerad kommentar

Kommentera

Juha Pitkämäki är ett såll, Pär Styf en fullständig sopa och Ilkka Pikkarainen är tjock. 2-5 och Tik är lillebror även på läktarn.
Kommentera

Nisse: Vetefan hur bra det är att luta sig mot en sista utpost som är typ junis och tredjemålvakt i Allsvenskan... Men i Timrå känns det som om ingen i ledande/ansvarig possiton vet vart man är på väg och varför.

Nu ska jag gå ut och sopa upp resterna efter vinterns tredje TV som åkt ut på gatan:(

Fan vad tungt det är att vara TIK-supporter i dag.

God natt.
Kommentera

Nisse: PW höll nollan och kommer att få stå resten. Ni kommer inte behöva kvala.
Kommentera

Enda sättet man kan protestara mot ledningen på är genom att inte gå på matcherna och göra det klart varför man inte går.
Tyvärr tror jag hellre ledningen lirar allsvenska än att avgå.
Kommentera

Vart är alla jävla lallare som brukar kliva in och försvara det som inte går att försvara? Antagligen i hallen och applåderar sitt lag... Jag kan inte förstå hur man kan stå uppklädd som en clown i match efter match och hylla det här som sker!
Kommentera

Nisse: Tillfälligheternas spel. Härlig stämning!
Kommentera

Växjö tror jag kommer bli en svår nöt att knäcka faktiskt... Får man se Perra ute och scouta ute i AS-arenorna i februari, tro?
Kommentera

Pitkemäki måste ha varit skadad redan från start. Varför värvar vi en frisk-hel målvakt när han ändå inte får stå. Förklara för mig någon som vet. jag är ju bara en supporter som skall hålla tyst enligt vår klubbdirektör.
Kommentera

Nisse: Att säga att de positiva, eller i vart fall icke-negativa, ord som förts fram om TJ och Linkan är "hyllningar" känns ungefär som att säga att det är saklig kritik när folk skriver att spelarbudgeten går till solariumpolletter.

Om det fortfarande finns någon som tycker att dessa två herrar ska leda föreningen nästa säsong blir jag förvånad. Förutom eventuellt de med släktskap, som du också nämnde.
Kommentera

Bragd-Birger: Din fyrling sprack. Hemmaresultatet är nu sämre än den värsta mardröm. Visst håller du med mig om att Linkan är värdelös?
Kommentera

ÖstrandsNisse: Bra inlägg. Håller med i varenda stavelse.
Kommentera

Nisse: GRATTIS SSK
Kommentera

Fy fan vad ynkligt. Nu är vi snart sist. SSK vinner borta mot FBK, hurra vad vi är bra. Vilken coachning, vilka kämpar till spelare vi har, underbart.
Kommentera

Det är nog lika bra vi åker ur, det är inge roligt att se på skiten längre.
Kommentera

Lander och Sebbe får godkänt. Junisarna också. Resten kan fara och flyga.
Kommentera

RocknRolf2: Tippar på att Laken och Dunc ligger i startgroparna.
Kommentera

Slut 2-5.
Kommentera

Nu väntar jag bara på att någon självutnämnd "nyaaanserad" skribent ska kliva in och försvara Linkan.
Kommentera

ÖstrandsNisse: You got me on that train.....
Kommentera

ÖstrandsNisse: Kom ihåg att det finns vissa som ansett oss som mindre bemedlade när vi framfört kritik mot klubben - lagbygget - storleken på truppen. Dessa har hyllat TJ och Linkan på ett sätt som det måste finnas släktskap för att verka rimligt. Konstigt att den chattering som fick bort Corso inte kunnat visa var skåpet skall stå. Är Nubben på väg tillbaka i någon form ?
Kommentera

Perfekt att man får gå till Gränbyhallen i Timråtröjan nästa år.....för laget finns ingen karaktär och vilja förutom Lander och han dra ju nästa år.....ja detta har det skött bra Linkan o Co. Lundmark var ju en jävla energispelare som lyft...haha ja jävlar! En sportchef värvad från ett bottengäng i AS, hur fan tänkte det att det skulle fungerar, speciellt som man nobbat Inge Hammarström.
Kommentera

RocknRolf2: ssk kommer ta 3p
Kommentera

bisterfinnen: Jag har tagit fram mitt spegelteleskop och observerar Jupiter från vardagsrumsfönstret. Man ser de fyra största månarna. Rätt häftigt...
Kommentera

Alla som kritiserade Linkans semester i Thailand i våras hade rätt...
Kommentera

RTS: Det är helt obegripligt. Karln är dum i huvudet på riktigt och en stor skada för klubben.
Kommentera

Kattgubben: Vad sa du om domaren? Vill du inte ha PP?
Kommentera

Hallin försöker ju bara rädda livet på modos målvakt. Han har tittat en del på Skröder och vill ta efter
Kommentera

RocknRolf2: Jag vet att alla lallande fånar jublar över Linkans förlängning med Murley, men kan nån säga mig hur man kunde förlänga över nästa säsong också? Jag köper denna, men hur i hela h......te kunds man förlänga över nästa år?
Jag har trott man tar till vara på dessa platser till spets?
Linkan är nu precis som stordelen sa när han anställdes ett stort hot mot Timrås existens.
Kommentera

har bytt match till FBK-SSK, vilken vilja SSK har!
Kommentera

Nisse: Jodå...Murley har vi råd med. Det har Linkan redan bestämt...
Kommentera

Nu ser vi äntligen hur illa det här laget är komponerat. Vi är totalt chanslösa. Modo kör över Timrå och vi är, handen på hjärtat, totalt chanslös. Jag tycker dessutom, förutom att Linkan kan dra till Thailand för alltid och T J kan söka annat jobb, att Perra Johnsson är en tränare som inte har förmågan att driva detta sjunkande skepp.

Jag är så otroligt besviken på detta Timrå IK, som inte ens kan bjuda upp till dans när ett derby nalkas och ett fullsatt E.ON försöker hjälpa till. Den eller dem som inte ser vartåt detta barkar kan jag informera: det nalkas kvalserie kära vänner. Väl där lär det gå åt helvete. Det här laget skulle aldrig haft en chans mot det lag vi hade 2000. Och det laget kostade 30 millar mindre. Fy fan vad besviken jag är. Ingen enda individ i Timrås styrelse eller dess närhet verkar ha förmågan att se det jag och många med mig sett i snart 3 månader.
Kommentera

Smokey: +1
Kommentera

Smokey: Sant iofs, men man imploderar om man riktar all frustration och ilska inåt
Kommentera

Ja kan aldrig se detta lag undvika ks
Kommentera

Nisse: Ja, det blir nog AS nästa säsong... då går nog Linkan självmant. Inte så glamoröst längre då ju
Kommentera

Kattgubben: Du fokuserar på fel saker. Jag ser folk från särskolan som mer värda än stora delar av Timrå IK.
Kommentera

Kattgubben: Du har helt rätt om nästa säsong, det blir bara svenskar. Vi har inte råd med någor annat i as. Vill även travestera en stor tänkare, ni får själv fundera på vem som åsyftas. vad är problemet, vi ligger ju 11:a.
Kommentera

Perra framstår som en riktig bondfåne men han har i alla fall lyckats förut. Vad har Stefan Lindqvist för hockeybakgrund att luta sig emot? Noll. Zero. Nada.
Kommentera

nixXz: ja -2-1
Kommentera

Det enda som är lite roligt är att kolla på modo-klacken. Hur många särskolor från Ö-vik har dom släpat in i E:on egentligen? =)
Kommentera

nixXz: Två poäng upp från kvalstrecket då.
Kommentera

Smokey: 2-0 ssk
Kommentera

Bra att man byter målvakt. Ta ut Perra och ta in någon av tanterna som säljer korv i stället. Kan inte bli mindre aktivitet i båset i alla fall.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!
Kommentera

mikenomad: nästa säsong kör vi som Djurgården, idel svenskar... är fan allmänt less på utlänningar nu
Kommentera

Nu måste Pitkämäki gjort sin sista match i timrådressen.
Linkan värvat sin sista spelare
Perra/Clabbe gjort sin sista säsong.

Jävla rövhål hela bunten!
Vakna styrelsen för faan jävla amatörer!

Fullsatt och dessa primadonnor visar upp detta spel, skäms.
Kommentera

Per-Erik Johnsson... En dandsbandsfrälst snusmumrik utan nån som helst taktisk läggning. Det är väl bra med mysgubbar som får alla att dansa i ringen, men när man inte har lyckats införa ett grundspel på 40 omgångar så är det dags att kliva av.
Kommentera

RocknRolf2: Hahaha ja det är fan patetiskt, hela jävla laget har sjunkit som en jävla gråsten sen han kom till föreningen...och ingen jävel reagerar!!!!! Hela jävla föreningen sjunker och ingen jävel reagerar, det går bra nu!!!!!
Kommentera

mikenomad: Helt korrekt. Pikkarainen är även han ett stort fiasko. Alla spelare i Timrå idag med högre lön är totala fiaskon.
Kommentera

« · 1337744 · »