1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590560 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Modo back-to-back

« · 2121073 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Modo back-to-back
Hann inte se matchen, men låt mig gissa TIK spelade runt på utsidan och ingen vågade bryta in i slottet för att skapa oreda?
Låst ämne

The great one: bättre försvar Peters visade att han motar 40 skott sen att Fredsan kör i samma spår Olofsson som inte Viisat nåt på 3 år får förtroendet lär fortsätta så och Modo kanske blir favorit imorgon också..enligt mig
Låst ämne

Andersson: Olofsson och Lodin känns som extrema talanger som fått mycket gratis genom åren men den pyskiska biten är inte där än för att nå till en absolut elitnivå, hårt jobb varje dag är det som gäller.
Låst ämne

Hockeyoraklet: Då får vi hoppas att jag har rätt. För jag tror på vinst imorgon.
Låst ämne

Andersson: Man saknar Challe B i såna här matcher. Då var han som bäst!! Sen hade han sina brister på andra delar, men coacha i slutspel.. ja jädrans!!!
Låst ämne

FH - avdammad: Håller inte med. Vi blev enkelt utmanövrerade av BIK och vi var aldrig riktigt nära mot hästen. Idag var det tillfälligheter men för fan, dom ställer upp med ett lag som borde ha svårt mot Troja.
Låst ämne

kulltorp: googla matchcoach .... Lodin skulle väl knappt ha spelat 3e , inte olofsson heller . Walli kan prövas i andra kedjan . Oroande att Hartmann inte producerat på ett tag nu ....
Låst ämne

Det blir spännande att se hur man tar sig an morgondagens match.
Svackan är här, men hur lång blir den? Vi kommer att möta många desperata lag framöver..
Låst ämne

Rallarn: Olofsson, Ledin mfl höll knappt div 1 nivå idag om sanningen ska fram.
Walli, Hartman, Lindholm och i viss mån Liljevall tyckte jag försökte och var bra, resten var långt under sin förmåga...
Det är dax för Freddan och Ante att googla ordet ödmjukhet och hårt jobb, för många i laget.
Låst ämne

Hockeyoraklet: Nä det tror jag inte, det finns mycket hockey i Olofsson vänta bara tills det släpper.
Låst ämne

{Hockeyoraklet) Vi är definitivt i en formsvacka men vi har så mycket kapacitet i det här laget så jag är inte orolig. Det är väl inget konstigt att lag går ned sig under en period. Vi blir ju inte direkt utspelade i förlustmatcherna så det är små justeringar som behövs. Men om du hade förväntat dig trettio raka vinster så förstår jag att du är besviken. Psyket har förresten inget med detta att göra. Möjligen inställning, men det är något helt annat.
Låst ämne

kulltorp: Freddans oförmåga att bänka spelare kostade oss SHL-platsen senast. Det är nästan så man glömt det när han "coachat" det här, hittills, självspelande pianot
Låst ämne

Rallarn: back to basics för honom är division 1. Han kan ju skriva en bok tillsammans med Conny Strömberg som kan heta ”En skridsko för lite”
Låst ämne

den där Pee-ders va ganska bra i mål me ....
Låst ämne

Sputnik: Olofsson har klivit ner till HA och har för stora förväntningar på sig, han vill och försöker men det blir inte så bra. Back to basics. Imorgon tar vi revansch.
Låst ämne

Man får ju försöka vara objektiv då vi har en kanonsäsong med oss in i det nya året.
Men man måste också få bli besviken i ett derby, när spelarna inte visar vilja att vinna, när de vet att detta är den match under året då supportrarna vill se en vinst mest. Det är för dåligt!
Och denna match visar tyvärr återigen Freddans brist på att coacha. Han rullar på med kedjorna och jag undrar om han på riktigt är rädd att bänka folk??
När det går bra så funkar det altt köra att alla ska me.
Detta oroar mig inför slutspelet, där måst ede hetaste spelarna spela i varje byte....
Låst ämne

Spock: Ja tack! Tror Walli kan jaga igång Hartmann och Madsen faktiskt! En av mina drömkedjor man vill i allafall att man testar ett pat byten och träning!
Låst ämne

Sputnik:Hartmann, Madsen och Walli i morgon.
Låst ämne

FH - avdammad: tre av senaste fem matcherna har man vikt ner sig, varför skulle man inte göra det i morgon också menar du?

Spelet man visar upp nu är en bra bit ifrån tre raka vinster mot Väsby där vi borde haft problem med motivationen men vinner ändå. En positiv sak med det här är ju att man får uppleva lite ångest i hockeyn igen, det var länge sedan. Nu får Freddan visa att han är en coach på riktigt och ta laget ur den här svackan. Ska man vinna ligan måste man spela som vinnare också. Vi vänder inte svåra lägen längre, vi hämtar inte igen underlägen som i början av säsongen. Vi viker ner oss och har svårt att skapa press när det ska jagas kvittering. Det psyket måste man komma till rätta med inför ett slutspel annars tror jag definitivt att ett AIK, BIK eller Södertälje kan käka upp oss innan vi ens får en chans att möta björklöven.
Låst ämne

gustav9: Madsen, Blomman eller Liljewall, det kvittar. Ingen rosar marknaden precis. Walli skall upp i hiarkin omgående!!
Låst ämne

TimraStockholm: Hade slängt in Blomman på Hartmanns plats i PP och Hartmann hade tagit Hardegårds plats
Låst ämne

Rallarn: Vad har hänt med våran offensiv?
Låst ämne

gustav9: Freddan måste lära sig gå ned på folk och markera på en gång när en spelare inte lirar bra. Bättre för Freddan, spelaren själv och föreningen.

I morgon så är det en ny dag! 👍👍👍👍
Låst ämne

Kerstin_k: om Modo haft ordinarie lag på isen hade jag kunnat acceptera att man förlorar en sån här match men för i helvete, dom har halva laget skadade och får dessutom en center skadad direkt och Timrå kan inte prestera bättre än så här? Efter en sån usel förlust som senast mot BIK?

Lägg ner den där jävla stödbiljettskampanjen tills spelarna själva går ut och köper biljetter. Tigga pengar från knegare och sen sitta på sina feta löner och spela så här? Det är åt helvete.
Låst ämne

Hockeyoraklet: Vad är det för larvkommentar. Jag tror inte man viker ned sig mot Modo två gånger. Men du har väl koll på läget antar jag.
Låst ämne

Sputnik: Walli skall upp i ranken omg ner med madsen i 4 e boyce extra
Låst ämne

NEJ
imorgon..helt annan match..
besvika på sin insats
imorrn käkar dom taggtråd
Låst ämne

Vi får ju iallafall vara glat ida!!!
Vi vann ju iallafall skotten storsint!
Nu ladd vi om å låt dä rinn lätt ikväll 🥳🥳🥳
Låst ämne

Sputnik: Dahlen kedjan är inne aldelens för länge och slutar idag ofta byter i egen zon med enorm mjölksyra. Så gick 1-1 till
Låst ämne

roger_sundsvall: Riktigt jävla rövmatch. Vi mötte ett för dagen hetare Modo som vann varenda närkamp och åkte en jävla massa mer skridskor. Väl värda vinsten.

Det värsta är att vi nog kan förvänta oss en snarlik matchbild imorgon också.
Låst ämne

FH - avdammad: utgick du från det efter BIK-matchen också?
Låst ämne

Timrågogogo: Absolut Lindholm va bra! Däremot ser jag mer i Walli då han är grym i 1 mot 1 att utmana och göra sin gubbe fysikt, plus han besitter skottet!
Låst ämne

Timrågogogo: Ser inte vad boyce bidrar med i den femman,man kan inte få spela på gamla meriter.
Låst ämne

roger_sundsvall:

Luckner hade ju helt rätt i sin kritik.
Modo vinner välförtjänt idag. Dom jobbar hårdare helt enkelt.
Låst ämne

modo hetare svar ja...
..dom krigar för sin överlevnad..
de gör inte vi
gillar harald luckner modo..svar ja
orka inte höra gubben snart..
(luckner..kan du stava till opartisk)
Låst ämne

Har man inte fart och rätt inställning så blir det så här. Modo visade fighterhjärta och det räckte. Utgår från att det blir en annan typ av match imorgon.
Låst ämne

Sputnik: Upp med Walli i hiarkin nu! Han har visat att han kan driva och diktera i offensiven ett tag nu trots lite mer medelmåttiga lagkamrater i sin kedja..
Låst ämne

Grattis Modo säger jag. Dom var mycket bättre än oss.
Vi måste ju ha en formsvacka med tanke på hur det ser ut.
Hockey är en skitsport!
Låst ämne

bar mofftak: det är så sjukt. I så många matcher har det varit handväska i 40 minuter och sen har man desperat kämpat i tredje. Hur jävla svårt ska det vara att spela hockey i 60 minuter så att man inte hamnar i dom här situationerna? Dahlén kan ju vara hur sur som helst, om han och Lööke och Lundin inte presterar så förlorar vi matcherna.

Tycker på riktigt att spelarna kan gå ut och köpa 300 stödbiljetter var till nästa match. Jävla sopor.
Låst ämne

Grattis styf och domsjö IA till tre pinnar.
Låst ämne

TimraStockholm: lika bra du kastar halsduksjäveln redan ikväll
Låst ämne

TimraStockholm: Förlorar mot en av seriens sämsta lag, hoppas man ransakar sig själv ordentligt ikväll. Pinsam insats, Grattis Modo.
Låst ämne

danne80: Prova med lite inställning nästa match......Otroligt pinsamt! Skämmes ta mig faan.
Låst ämne

Sputnik: tragiskt att inte Lindholm fick mer istid i denna match. Hoppas han spelar mer imorrn.
Låst ämne

Nej, fy fan, två riktigt mediokra insatser i rad. Saknade ju inte direkt chanser till en kvittering heller. Vill se en djävulsk revanschlusta i morgon nu! 🏒💪🥶
Låst ämne

sumprunkare
Låst ämne

TimraStockholm: lägg årslön på modo vinst me minst 2 mål
Låst ämne

russkiy medved blyat: Lindholm och Walli bösta forwards idag vågar jag påstå. Tragiskt att de skall vara våra mest ledande offensiv i 5-5 spelet. Kräver betydligt mer av våra förväntade poängspelare och forwards högre upp i hiarkin.
Låst ämne

bar mofftak: Nu jävlar anamma, revansch i morgon eller jag slänger halsduksjäveln i soprummet. Kämparvilja för fan gubbar. 🤬🤬🤬
Låst ämne

Hockeyoraklet: Ni har vunnit 18 av 21 senaste.. att ni spelar dåligt några matcher är naturligt.
Låst ämne

« · 2121073 · »