Timrå Icon:
Högström och Robinson var två STORA katastrofer i kväll!! Fan ska det finnas nån jävla chans att undvika KS måste det in två st backar omg!!!!!!
Kerstin_k: Jag hatar Modo betydligt mer när vi är bättre men dom ändå vinner. Sånt har man sett ett antal gånger.
En sån här kväll kan jag bara lyfta på kepan. Dom har en gameplan, och dom genomför den till punkt och pricka. Deras höga forecheckning och 'stötbrytningar' förvandlade det hela till ett chicken race. Timrå vek ner sig först, och vågade till slut inte någonting. Ridå.
Timrå Icon: Tja, vi har ju alltid skojat om modolidernas inavel och refererat till 'Den sista färden'. Passande nog känner man sig numer som den där tjockisen som hasande i leran försöker hålla filsingarna uppe medan byfånen går efter och klatschar samt drar ner dom igen.
Skillnaden är väl att förnedringen i filmen inte pågick i 60 minuter. Samt givetvis att rättvisa till slut skipades.
Men smärtan i dom bakre regionerna är nog tämligen ekvivalenta.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Nisse: Ja, och det var jättehemskt!!1
Om han inte var humoristisk och ironisk, som sagt. Då är det tyvärr dig det är synd om.
Jockz: Ja, det är fult av Modo att vara så överlägsna. Nu är derbyna en skön avslappning för modolider, och en pungspark i ultrarapid för timråiter.
Omgiv! *klapp klapp klapp*
En fruktansvärt pinsam andra period. Ingen inom laget kan förklara bort den!
Det här sög ju kamelballe.... Fan va trist!!
Vägen upp blev inte direkt kortare. Vi måte börja vinna mot bottenlagen annars kommer vi vara fast i träsket.
Frustrerande!
tack för idag då... nu ska jag dricka en K9 winter ale och se på blood, sweat and gears. nånting vackert ska man väl få se en kväll som denna.
i övrigt: fy fan för ikväll och stackars saik på torsdag.
Nämen hörrni, det här var väl en härlig rövgök?
Finns väl inte mycket mer att tillägga. Annat än att vi kommer att få se det igen, nästa gång AIK eller Modo står på andra sidan isen.
Vi vill se Perra dansa!!1 *klapp klapp klappklappklapp*
MoDo ligger där dom ligger pga av oss!
Hade vi vunnit årets 3 derbyn hade vi nu legat på 7:e plats och dom på 28 poäng och sämre till än vad vi gör nu!
Piss o skit!
Bragd-Birger: Sista 5 i andra perioden är nog bland det yraste jag sett...och det efter 4 raka vinster...mycket märkligt, snacka om lägsta nivå!
Men va fan..HEJA TIMRÅ!!!
Redigerad kommentar
Bragd-Birger:
Precis!! Då man börjar spela box med samma antal spelare på isen är man ganska överkörda!!! Sista io i andra var inget annat än en parodi på ishockey!! Hur fan kan man vara så underlägsna på den här nivån???????????