1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06

« · 1447118 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2011-12-06

Olle:

Haha, ja, jag tror också på underskattning, hahaha

Kommentera

Hur i helvete kan man vika ner sig så jävla mycket och att perra tar med efterblivna högsrröm är som att tigga om stryck.
Kommentera

bisterfinnen: Varför skulle man inte kunna underskatta modo?
Kommentera

Olle: Dessutom är AIK själva fortfarande vad de var mot oss förra året. Men jag vägrar tro att det här är helt kört.
Kommentera

Spelarna agerar nervöst och tafatt igen. Jag blir inte klok på det här. Det finns inte en molekyl av det vi såg i Brynäsmatchen. Nu funkar ingenting igen. VARFÖR BAJSAR VI PÅ OSS MOT MODO OCH AIK?!
Kommentera

Raggaren Putte: hur fan kan man spela högström jättebabyn så jävla dålig spelare fyfan, mot dicken? helt sjukt
Kommentera

bisterfinnen: Oväntat att du plötsligt vill komma in och 'diskutera'.

Kolla hockey istället, tomte.

Kommentera

Olle:

Haha, jag sa ju att jag höll med dig, hahaha

Kommentera

ett platt-pp nu så är det godnatt på riktigt.

det börjar bra...

Kommentera

Modano: håller med den jävla fi... är totalt slut, helt oduglig
Kommentera

stoff: är det så illa,? vad är oddset på det?  
Kommentera

Bragd-Birger:

Multitasking. Nä. Point taken. Solly.

Kommentera

Raggaren Putte: Det är inte kört alls, jag tycker att folk här inne ska lugna ner sig lite. Vad vi presterar mot modo är inte att jämföra vad vi presterar mot bättre lag i serien. Vi kan helt enkelt inte spela mot modo i år. Trist att ge bort gratispoäng men dom är ett sånt lag för oss i år.
Kommentera

bisterfinnen: Du befinner dig som vanligt på en helt annan planet, men du är ju modoit så du är ursäktad.
Kommentera

Olle: Jag hatar att förlora mot Modo.
Verkligen hatar.
Kommentera

Björn Svensson är bättre nu är någonsin känns det som.
Kommentera

Vilket mästerligt byte där av Torp och grabbarna. Ynkligt!
Kommentera

Burkmat: odds på vad?
Kommentera

Forza defense!

Kommentera

Hahl Bundy: bara vänja dig, dom är klasser bättre 
Kommentera

All cred till Modo. Det tog ca 10 minuter, sen dirigerade dom den här tillställningen. 50 minuter i deras komfortzon. Perra funderar.
Kommentera

modo kör allmänhetens åkning, synd bara för dem att det är en massa yra timråspelare lite varstans som står ivägen lite på måfå ibland
Kommentera

stoff: Gonatt !
Kommentera

Ambroo:VARFÖR TAR INTE IDIOTEN TIMEOUT
Kommentera

Hahl Bundy: Själv har jag avdramatiserat det här med att det är just modo vi torskar mot, däremot är jag rätt irriterad över att det är ett specifikt lag vi inte kan spela hockey mot.
Kommentera

Hahahahahaha . De här är de värsta jag sett . Fullständigt otroligt . Och ingen timeout . Fast hela laget drabbats av en gigantisk kollaps .
Kommentera

stoff: på hur ofta våra backar ska krocka med varann i egen zon, Måste vara grymt lågt....0-3..jihaaaaaa...suck
Kommentera

Äh, jag tänker förtränga det här. Det har aldrig hänt! Så, nu är det fixat.... trist att det inte visas nån ES-hockey idag.
Kommentera

Olle: Sen tror jag också att visssa av de "bättre" lagen går ibland lite på halvfart mot oss då de tror det ska gå vägen ändå, samtidigt som Modo aldrig går på halvfart mot oss.

Oavsett, det här kan vara vår sämsta period i år. Och där kommer 3-0 helt rättvist. Tyvärr nog kört nu.

Kommentera

Snacka om att vara sämst när det gäller, jävla sopor
Kommentera

Nu stänger jag av csports!
Kommentera

Raggaren Putte: Nu skiter jag i den här förnedringen.

Pisslag!

Dom pissar på allt som klubben står för.
Kommentera

Olle: två specifika lag, glöm inte aik (eller ja, där spelar vi ju ibland i alla fall)
Kommentera

stoff: hahahahahaha 3-0 göttans, jävla hor timrå
Kommentera

zaccodog: Därför att han är en idiot.

Det spelar ingen roll att Modo är lite bättre än oss. Vi spelar som vi gjorde mot AIK senast och då förlorar vi även mot Örebro.

Vill passa på att tacka det finska hallonet och framförallt Högströms pojken, tack!

Kommentera

Olle:   Så är de däringa Vecksjö på väg ikapp osså
Kommentera

pefr: Hur i HELVETE kan man spela så uselt, efter sex bra matcher?
Kommentera

Bragd-Birger: Har vi hittat en nivå till i uselhet? Har vi det?? Har vi det??? Ja tamejtusan!!!!
Kommentera

A51: ja men man visste innan match att modo skulle förnedra timrå, timrå är ett gäng gays... som har sprattlat till i några matcher, dom är inte bättre än så här... BARA INSE FAKTA
Kommentera

Gorkyman: Många som stavar fel till Växjö men det där tar fan priset haha
Kommentera

spud: Kan inte jag få slå dig på käften?
Kommentera

pefr: Ja helt rätt av dig, däremot syftade jag på själva konceptet. Att man visar upp ett uselt spel mot specifika lag. Mot AIK tycker jag att man ändå spelar bättre än vad man gjorde förra säsongen. Mot modo är man helt chanslösa och det är den här förvandligen från hockeylag till flicklag som jag inte tål.
Kommentera

zaccodog: Vi har ingen tränare utan två syfröknar som alltid är glada även när vi åker ur
Kommentera

Olle: Du verkar ha rätt... men samtidigt är väl det ett jäkla skitsnack, buhuu vi kan inte spela mot dom.. eller dom. Nåsta match mot Modo kan väl valfri person på läktarn få inspirera, motivera och coacha laget. Inte så att det bara ät Per-Clas fel men vi kan ju tyvärr inte byta ut alaa spelarna i en match.  Tyvärr bådar matcherna mot AIK, Modo och  Öster inte gott inför kvalserien. Det är ju lag av denna kaliber vi möter då ;-(
Kommentera

Ambroo: Förnedrad?
Kommentera

Nu är vi verkligen tillbaks på ruta ett. Det här är en fullkomligt KATASTROFAL period. Det är helt sensationellt. Det är en sak att vara usel när man är inne i en usel svit, men nu är vi inne i en bra svit vilket gör det ännu mer anmärkningsvärt. Och ingen går i bräschen. Man vinner inte en puck. Allt studsar snett. Herregud.
Kommentera

Raggaren Putte: Fylld av frustration nöjer jag mig med att konstatera att Modo är ett jävla kuklag.
Kommentera

lincoln: Fy fan vad slaktade vi blev i den perioden. Redan efter 3-4 minuter såg man vart det skulle ta vägen. VARFÖR INGEN TIMEOUT???
Kommentera

Burkmat: nu har skitlaget Timrå tömt sin energi, 2-3 torskar på raken är att vänta nu..finns inget forza Timrå längre,,forsza DOLLARS
Kommentera

A51:  Är ju d som är meningen ......
Kommentera

« · 1447118 · »