1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20

« · 2015973 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
hockey_21: Gå till ditt forum, fjant
Låst ämne

JonteD: Dahlén är tidningarnas gulleplutt, det har vi vetat länge. Men jag tycker Tambellini är en mer komplett hockeyspelare, dom har likande skott och skridskoåkning men Tambellini är större och starkare i närkamperna och bättre i den defensiva zonen.
Låst ämne

hockey_21: O ändå så är han den mest lysande stjärnan enl alla som begriper sig på hockey!! Vilken har ni som sticker ut o som tidningar skriver om?? Ingen vad jag läst om de bara att inse han är en av svensk hockeys kanske mest lysande stjärna!
Låst ämne

6870: Tror också att han kommer att få det svårt att ta en tröja i NHL. Jobbar för dåligt, är för liten i närkampsspelet och för långsam på skridskorna.

Oerhört sympatisk som människa och top of the Line vad gäller allsvenskan. Men mycket mer än SHL-nivå visar han inte. Tyvärr.

Hur mycket vi än vill det tror jag inte att han har det som krävs. Men åter igen; gudabegåvad på allsvensk nivå.
Låst ämne

JonteD: hohoho ok
Låst ämne

Nucky: Nubben pissade i en port. Hanses tog en brud på fittan, så va tyst,
Låst ämne

JonteD: Ändå gjorde Johnson och hans kompanjoner 4 mål och Dahléns gäng 1
Låst ämne

6870: Nä de är bara en sanning som ni inte tycker om.
Låst ämne

JonteD: Nu jämför du äpplen med päron.
Låst ämne

hockey_21: Jag räknar inte poäng! Utan helheten av spelarnas agerande. O de kan väl en enögd som du oxo se att nästan vad än Jonte gör så är han ett hot mot motståndarna!
Låst ämne

JonteD: Men om vi bara ska räkna poäng som det låter på dig så Johnson bättre
Låst ämne

8839: Den naturliga följdfrågan är vad NHK Arena är till för...
Låst ämne

hockey_21: Läs vad jag skrev han ligger i toppen inte först!!! Och!!
Låst ämne

JonteD: Jonathan Johnson ligger i toppen av poängligan och Tambellini har högst snitt i ligan
Låst ämne

6870: Jaha?? Varför ligger han i toppen av poängligan då? Bara vänta o se är hans bästa vän ett fysiskt fenomen som är defensiv elr snabb!! Vem pratar jag om? Jo Elias Pettersson!! Bara lägg ner!!!
Låst ämne

J F K: Alla som sköter denna sida var är ni ?
Detta är en hockey sida .
Låst ämne

8839: Anmäl mig till Öviksmatchen är du snäll.
Låst ämne

Bad_Brett: Smaken är ju som baken...
Låst ämne

RasmusVS: Du har ju tappat det fullständigt.
Ska vi återinföra skampålar på torget i Timrå tro?🤔
Hur gör vi med Nubben då, vi får kedja fast honom också då?😂

Pinsam banderoll, och pinsamt försvar av dig.

Sikta på revansch om en vecka istället, roligare så.
Låst ämne

JonteD: Men sluta nu. Han är inte ljusår före de bästa i hockeyallsvenkan och ja jag tror helt ärligt att han kommer få det oerhört jobbigt att ta en plats i Nhl. Han bör jobba på fysik, defensiv och snabbhet.
Låst ämne

KulltorpsOlli: när 80% av alla kvinnor uppger att de någon gång blivit sexuellt ofredande så tror jag att du faktiskt borde leva i verkligheten. Det försvarar inte Hanses, men kanske sätter lite proportion till ditt helt befängda uttalande.
Låst ämne

RasmusVS: Jag har blivit utsatt för rätt många sexualbrott. Nyp i rumpan på krogen och kollegor som satt sig i mitt knä på jobbfester utan att fråga. Tjat om att jag ska komma och dansa trots upprepade nej från min sida. Så jag förstår verkligen magnituden av att bli utsatt för denna typ av sexualbrott. Hanses bör liksom dessa kvinnor vara glad att han slapp fängelse. Trots att straffet är avtjänat får vi aldrig glömma vilka avskum Hanses och dessa kvinnor är.

Dock lever jag, och jag tar - hur bisarrt det än låta - hellre ett nyp i rumpan än en vindruta i skallen.
Låst ämne

6870: De verkar som alla i Mordor är avundsjuka på att Jonte kommer att bli en NHL spelare av rang!!! Varför klanka på honom hela tiden finns väl andra att spy galla över! Han är ljusår bättre än den bästa spelaren i Modo!
Låst ämne

KulltorpsOlli: Ni är anmälda så ni vet på detta forum .
Låst ämne

hockey_21: Det gör inte de som tar självmord heller...annars heter det inte just det...eller..?
Låst ämne

RasmusVS: Håller med i grund och botten. Känns dock olustigt att göra det under hockeymatch.

Då känns ju en konfrontation i det civila livet mycket ärligare och bättre!

Men visst; Hanses har ju själv satt sig i den sitsen.
Låst ämne

hockey_21: Que?
Låst ämne

JonteD: Avundsjuk? Berätta!?
Låst ämne

goleafs: Håller inte alls med dig. Sexualbrottslingar ska få sin beskärda del av offentlig skam. Häng ut packet!!!
Låst ämne

KulltorpsOlli:För att många som blir påkörda av rattfyllon överlever inte ens...
Låst ämne

J F K: Jag skulle gissa att självmordsfrekvensen bland de som blivit sexuellt utnyttjade, är högre, än det antal som blivit påkörda av rattfyllon..
Låst ämne

RasmusVS: Samtidigt kan jag tycka att man inte bör håna spelare för privata grejer. Hanses har fått sitt straff.

Obs! Försvar ej Hanses. Taffsare vill vi inte ha. Kan bara tycka att man bör lämna sånt utanför när det handlar om sport.
Låst ämne

J F K: Fast det stämmer ju inte alls.
Läs på och återkom.
Osvsett, skyll inte i från dig. Ni har en sexualbrottsling i laget. Håll käften och rensa i ditt EGET LAG innan du försöker hävda dig. Skulle jag träffa Hanses på Allstar i övik hade jag gett honom en duktig utskällning och skickat hem honom i en taxi, även om jag inte håller på Modo.
Låst ämne

nils: Anmäl han ! Så får vi slut på detta ..Anmäl alla som har gjort något idiotiskt .
Vad vill ni få ut av detta ?
Låst ämne

RasmusVS:
Det är väl allmänt känt att en av Timrås legender hängde ut kuken i vädret i tid och otid men det var ju på den tiden en kvinna skulle bara hålla käften och laga mat........
Låst ämne

6870: Va fan säger du? Snacka om avundsjuka!!! Patetiskt!!! Skriv nå bättre elr klip igen limpsaxen!!!😈😈😈😈
Låst ämne

Nevink: Egentligen behöver vi inte diskutera kvinnan överhuvudtaget, för jag törs lova dig att de som gjort banderollen skiter i vad hon vill, tycker och tänker exakt lika mycket som Hanses gjorde.
Låst ämne

J F K: ANVÄND Facebook om ni skall fortsätta vad har vi andra med det att göra ?
Låst ämne

Nevink: Problemet med att köra full är ju att omdömet är försämrat. Bra där om man bara kör trettio, men det är fortfarande farligt.

Jag försvarar ju inte Hanses, bara skriver att det vore värre om han kört rattfull. Jag tycker också att det vore värre om han som haga-mannen våldtagit och nästan dödat människor utan att det på något sätt innebär att jag försvarar Hanses.

Jag dristar mig också till att säga att hans tafsande var värre än Nubbens förargelseväckande beteende. Tycker du att jag nu försvarar Nubben. Tänk om någon tjej fått penisskräck när de såg hans snorre när han blottade sig?
Låst ämne

J F K: Vem har nämnt något om infart eller vägen man bor på ens? Lägg inte saker i folks munnar nu.

Mitt exempel kan man absolut tycka är klumpigt, men nu har det inte ens skett, alltså diskuterar man eventuella risker, men hade Hanses kört full i typ 30 och inte ett dugg hänt, hur hade snacket gått då tror du?

Säg att kvinnan han tafsat på varit i ett väldigt svagt tillstånd och mått fruktansvärt dåligt. Det han gjorde var droppen, kvinnan orkar inte längre och dör. Men nu skedde ju inte det, så därför diskuterar vi inte dessa risker. Hur orimligt det än kan låta i dina öron så vet vi aldrig i vilket skick människan är i.
Låst ämne

RasmusVS: Jag har aldrig försvarat Hanses, vad är ditt problem? Jag har skrivit att det är värre att köra rattfull, vilket någon insinuerar med att krocka med en lyktstolpe full alltså inte är?
Låst ämne

6870: Alla är större än lille Berglund men inte vackrare än han, att bli utvisad ja 10+10 är kung tycker du ..mycket bättre på den biten var MoDO Ikväll
Låst ämne

Sen kan vi ju alla enas om att Dahlén jr är riktigt långt ifrån att bli en nhlspelare men det är nog bra för er!
Låst ämne

RasmusVS: Fast i Timrå är det ok att åka fast för förargelseväckande beteende, om man är sportchef . Någonting vi aldrig lagt upp på läktarna tack och lov, för jag hoppas att vi är bättre än så.
Låst ämne

J F K: Hur är din läsförståelse då? Första meningen var ”jag pratar inte om rattfylleri”. Håll käften och gå på Allstar och taffsa om du tycker att det inte är så farligt.
Låst ämne

RasmusVS: men, det var inte lika farligt som att rattfull köra in i stolpe. Det är alltså inte rattfylleri enligt dig? Vart går gränsen då? Det är ok att köra rattfull på den egna infarten, på vägen man bör på?
Låst ämne

8839: Nä förutom att MoDo var lite större, bättre vackrare! 🤣👍
Låst ämne

Simmalugnt: Jag är helt förstående med att vi tycker och tänker olika, det tycker jag bara är intressant och givande att se hur andra resonerar kring saker och ting.

Menar inte på något sätt att gå på han som person och spy på han, men gärningen är inte alls snygg, och lite såna pikar i de få matcherna som Timrå möter Modo får han räkna med. Jag tror iallafall hon åt ena hållet tycker initiativet är bra, hon vill nog att han ska skämmas också, men åt andra hållet vill hon inte riva upp gamla sår, både och situation kan jag tro.
Låst ämne

J F K: Jag pratar inte om rattfylleri. Hanses är en sexbrottsling och ska behandlas som sådan, oavsett hur mycket han har gråtit. Gå in på lexbase, läs domen, kontakta flickan och fråga henne hur hon känner i dag. Det är inte Timrå som har en sexbrottsling i laget, oavsettom han har ”tagit straffet”. Han hade aldrig fått spela i Timrå Ik. Vi accepterar inte sådant. Men ni har ju bjästahistorien i ryggen så det är säkert tjejens fel.
Låst ämne

6870: Att göra 4an i öppet mål gör ingen bättre och starkare , annars var det inget som skiljde dom åt ..!
Jo .ett sämre pp .!!
Att missa 2 Straffar är inte bra alls .
Låst ämne

« · 2015973 · »