hubbenorlen: minns det som igår..det var helt otroligt! En euforisk lycka..overklig! Nåt man bara drömt om, om ens det med tanke på dom turbulenta åren..jag minns Robban Norberg med sin korta klubba..gjordes ett reportage om honom i sportnytt kommer jag ihåg..vilken lirare..synd han försvann från klubben
bar mofftak: Det tror jag inte. Men Harald sa att klubban kom mellan skridskorna och det gjorde den inte. Det var inga hårda rapp mot benen, han ramlade väldigt lätt.
Kan vi ta bort alla ”fake-ultras” i timrå som tror att de har bollar att slåss fast egentligen så är de rädda som fittungar? De förtjänar en knytnäve i solarplexus och en earfull!!!!!
modomille: Ja det är ett riktigt pinsamt uppträdande på isen med alla våra bjudningar samt to many players. Det som händer på vår läktare är mer än pinsamt. Det är så jävla skämmigt, att de dessutom får vara kvar inne på arenan
modomille: nää..det var du...och det vet du..mogna vettiga Modo fans är inte inne i andras forum och spyr galla ..särskilt inte under match..det bevisar ditt intresse för hockey..jävla fjant!
Olli Nomadinen : Garanterat samma skitungar som fjollat sig på bortais närvman varit på plats. Att vi inte har nån intern polis som kan ta dem i kragen och slänga ut dom...