söder över: PW, en bra spelare såklart. MEN.. ibland gör han väldigt onödiga aktioner offensivt. Ser inte riktigt att han hittat sin roll än, men det kanske man får ha tålamod med.
palleparling: rätt nice i Tingsryd faktiskt. Varit där typ 7-8 gånger. Man står över plexiglaset så man hörs ner på isen. Mången tingsrydsmålvakt har fått örat söndersnackat från bortastå! Bra fika också.
Allså jag skulle aldrig, aldrig i mitt liv gå på en match i Tingsryd. Så hemskt dålig musik, varenda mål och spelavbrott är samma visa, "dundundundundun" HEMSKT. Och inte blir man gladare av att Cmore dunkar repris på alla matcherna under hela pauserna så man får höra den där jävla låten minst 19472917 gånger.
SMÅLAND: Lindholm! Mer sånt. Ibland känns det som om han tror att han bara kan vara en fighter. Han kan göra mål om han vill. Min dröm är att han sänker Björklöven med ett hattrick i semi.
kulltorp: Ja jag vet inte, ska man gå efter det vi presterat sista 10 matcherna så har vi inget att göra i ett slutspel. Jag hoppas ju och tror att spelarna ligger på 50% i spelet nu och bara inväntar slutspelet. Ja, jag vet att ni vet mer än mig såklart, jag är bara negativ. Men jag kan inte låta bli att vara lite orolig... Ni får gärna ösa energi över mig....
Träningsmatch utan något kampmoment alls. Timrå mysspelar, mysdräller i egen zon, och tar mysavslut från den mysiga delen av anfallszon där det inte är trångt.
Begär inte fåror på isen efter timråhörntänder, men nog borde man kunna snart-är-det-slutspel-brinna lite mer än så här? Vi kommer ju att äntra playoff med en månads SCA-cup som uppvärmning.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.