söder över: Eller hur, nu går man in i ett slutspel med en negativ trend, vända detta blir inte lätt. Det känns ungefär som inför sista matchen mot Oskarshamn, allt att förlora.
Vi tränar tungt nu för att släppa på det inför slutspelet, Freddan har sagt det själv. Är inte så orolig faktiskt, vi ska snarare vara glada över att vi har lyxen att styra formen lite nu och inte behöva slita ut oss inför slutspelet.
Förhoppningsvis har vi betydligt mer energi när allvaret börjar och kan spela mycket mer intensivt. Det är min förhoppning i alla fall, och OM det här undermåliga spelet beror på en svacka så tar jag den hellre nu än om två veckor. Vi vet att grabbarna kan bättre, det gör mig lugn och jag litar på processen. Tror inte det hade sett ut såhär om vi hade något att spela för.
Ska bli jävligt intressant att se hur seriens överlägset bästa lag som spelar skithockeyn Allan, helt utan någon jävla integritet ska klara av en slutspelsserie...
Nä. Det här ger dom bort på egen hand genom att inte längre bry sig!
kulltorp: det finns ingen knapp man bara trycker på och sen kan man spela hockey igen. Vi prickar en formsvacka när det passar som sämst. Får hoppas att ett mirakel sker och spelarna släpper handväskorna när det blir slutspel för det dom visar upp nu är PATETISKT.
2 mål på 45 skott... Dä håll int i kvartsfinal!! Västervik på freda ä ju redan en förlustmatch! Fredda och Dahlén boys ä sönderlästa! Vårt PP... Dä hänn ingeting! Vakna nu fö fan... Annars bli vi piss i Kvarten!!
Olle: Jo, men nu har det ju sett ut så här i 10 matcher i rad. Jag är inte förvånad. Har vi inte minst 2 nivåer till att ta fram i slutspelet så blir det snabb sorti..
SMÅLAND: precis, snart gäller att vara bäst, tror vi kommer se en annan inställning framöver även om det såklart inte kommer bli lätt att gå hela vägen, vilket det aldrig brukar vara!
bar mofftak: det är en sån loj inställning av Timrå att man tappar hakan. Modo har inget som helst att spela för och dom uppträder verkligen så men dom är närmare ledningsmålet än vad vi är.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.