Ambroo: jag tycker ochså att det bara är bra,han behöver matcher,det är en spelare som ligger mig varmt om hjärtat,med sin inställning och hjärta,han behövs verkligen.
TD: Jäkla trist att både se och höra den där ramsan.
Och att visa på allvar försvarar klacken med att dom apploderade när han åkte ut? Det är ju bara så jävla dåligt, skitsamma i att dom apploderade då, ramsan framfördes fortfarande av samma klack? Samhall varning.
Bettman: Detta kanske kommer som en stor chock, men en klack består sällan av en samling totalt likriktade personer med exakt samma värderingar, åsikter och synsätt. Olika viljor existerar. Mentalitet likaså.
Haha... satt och funderade på något roligt... Modos klack höll upp en flagga där det stor MT02... vi satt och skojade att det stod för MoDo-Timrå 0-2 och det höll ju på att bli sanning hehe... någon som vet va de står för?
Nej, ingen seger idag. Inga poäng. Jävligt surt. Ja, en del har svackor. Men det finns attityd. Det finns en riktning. Som Svensson säger efter matchen, det vore skönt med tre poäng på lördag, men ännu viktigare är prestationen.
Jag känner ingen större oro. Det här är mitt lag. Jag ser det.