Ambroo: jag håller med du jag,jag är ochså skeptisk till åkerlund ikväll,hoppas challe byter han fort om det går dåligt.naturligtvis är Åkerlund värd den här chansen.
Shadar Logoth mfl: Backlund är nummer ett, inget snack. Själv är jag skeptisk till om Åkerlund klarar av att göra två bra matcher, då han bevisligen inte visat det tidigare. När det gäller gnället på Backe så känns det väl både och. Han har visserligen bjudit på ett par kassar, men han har också stor del i att vi släppt in minst mål i serien.
T T: Det tackar även jag för. Ska bli skoj att se nästa gång jag kommer till Elon Arena. Typ 8 december. Då står det alltså "Timrå" på tröjorna nu? :-)
På backsidan har det varit glädjande att se Kokkos och Marttinens beslutsamhet i egen zon. Robin måste sluta med sina omfamningar annars är han 7:e snart.
Shadar Logoth: Jag vill se att Backlund matchas så han kommer i form. För om Backlund är ojämn så är Åkerlund snäppet värre. Matcha Backlund för Timrås bästa
Shadar Logoth: fan vad du hackar på backe visst han har inte inlett licka lyssande som föra året men han är fortfarande grym och kommer att lyfta sig till den nivå vi är vana å se han vid.
Va glad att det är backe som är förste målvakt vi har ju haft sämre eller har du glömt bort oksa
Shadar Logoth: det är ingen fara med Backlund,han kommer igen,tro mig.dagbladet skriver att Åkerlund står ikväll och det är nog riktigt,men gör han 2 bra matcher irad? det undrar jag,men det får vi väl hoppas.
Red Rocker: underskatta inte mora,det är ett krigarlag.men om timrå kommer upp i någotsånär standard,så ska dom vinna med 3-1 men det blir ingen lätt match.
Herminator: GAAAHH! Sondell!!! Bedrövligt! Har aldrig sett en dommare som är segare på att släppa pucken. Han kommer som vanligt bli föremål för viss frustrasion, både från spelare och publik.... Vänta ni bara... ;)
RocknRolf2: det känns ju bra att e-on blir fullt eller iaf nästan fullt. men vi skulle behöva en större arena där vi konstant har 6000-7000 i publik. det behövs för att hänga med i toppen. Men har man inte det får man söka pengar på annat vis och timrå har ju tex för första året speciella uppvärmingströjor på bortaplan. det ger intryck av en storklubb
Redan 5000 biljetter sålda trots icke särskilt publikvänliga Mora och C+-sändning. Det budgeterade snittet ska inte bli något problem att hålla den här säsongen heller.
vonDöbeln: Nu låter man som en facebookidiot men jag tror på det här! Jag tror på Olli, Dahlen och alla andra. Det är ingen som vill losa en enda match av grabbarna och nu vilar vi lite och tar tag i det här, oavsett hur det sett ut ... | #Läs mer ·