Olle: har du problem rekomenderar jag att du stänger ner rutan och loggar in igen. Har inte testat ikväll men förra säsongen blev det en hel del matcher via den sidan. Har man lite temporärt strul med bandbredden så startar inte videon. Man måste ha en viss bandbredd.
Tack för svaret men det är inte problemet utan jag såg nu att dom hade angett "tekniska problem" som orsak. Finns bara ett passande ord just nu: Klåpare
BlackBay: Jag hann tyvärr betala min innan dom drog tillbaka matcherna. Dom fanns där för ett litet tag sedan. Riktigt trist. Kliar i kroppen för varje sekund man missar...
Olle: Tur att mor o far har säsongskortet, sätter mej i bilen dit nu jag..... enligt farsan var det den bästa period som spelats denna säsong, skönt att höra att offensiva spelet äntligen släppt.
Belthor: Bra målvakt...men va fan Timrå spelar kanon, det är inte nu vi ska vara bäst, det är i mars, april vi ska vara bäst, får vi inga svåra skador så blir vi farliga.
Gladh: Han är ju bästa back, men det är ju iofs inte så svårt...
Världsmästare efter första, visst, men då fick vi all tid i världen i uppspelen. Nu i andra så avslöjar Mora vår svaghet och återigen så stavas den naturligtvis brist, brist på spelskickliga backar. Det är så frustrerande att se att varje gång vi blir satta under press och måtståndarna stänger till i mittzon så låser sig spelet totalt.
Nu måste det ju även vara solklart för en sån som Laken att det inte är i spelsystemet som det brister...
mikenomad: Satan vad bra kokko och Martinen har varit idag, hela Timrå spelar bra, det ända man kan gnälla på är resultatet. Förstår inte att vissa här inne klagar på kokko i tid o otid. Kokko har verkligen vuxit två storlekar denna säsong. Kämpa Timrå.
RTS: Jadå, Kokko ÄR klart bättre i år. Men inte är han direkt spelskicklig som Ambroo efterlyser. Inte han och inte nån annan av TIK:s backar heller för den delen. Men du har rätt i sak, Kokko får oförtjänt mkt skit..
mikenomad: Nej visst jag önskar också vi hade 8st strålman. visst backarna bli lite passiva när de är under tryck men vilken back blir inte det. Moras backar är inte heller så bra under tryck. Back sidan ser stabil ut.
vonDöbeln: Nu låter man som en facebookidiot men jag tror på det här! Jag tror på Olli, Dahlen och alla andra. Det är ingen som vill losa en enda match av grabbarna och nu vilar vi lite och tar tag i det här, oavsett hur det sett ut ... | #Läs mer ·