1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588919 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Mora IK 2014-11-29

« · 1642422 Till forumet

Timrå IK - Mora IK 2014-11-29
Matchdags! Kom ihåg halsduken.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Mora IK 2014-11-29
Och kan man inte närvara - stödköp minst en ståplats ungdom för 50 kr (givetvis bara om man har ekonomisk möjlighet att göra det).
Kommentera

Kämpa, grabbar!
Kommentera

Hälge: jaja, 2 lika efter två perioder känns väl ändå som ett steg i rätt riktning
.
Ssssssssääääääämmmmmpa!!!!1
Kommentera

Timrå bättre i stora delar av matchen, då gör Mora 3-2 med två minuter kvar... Bra arbetsinsats dock!
Kommentera

Laken: Spetslösa!
Kommentera

Laken:scheisse, nu ligger vi sist i hockeyallsvenskan, vem trodde det för 10 år sen då NHL var på besök?

Suck!
Kommentera

erathoo:Jämför man med dom andra lagens trupper så ligger vi väl där vi ska?
Kommentera

Pär: ja. Sad but true... :-(
Kommentera

Vi vann väl skotten va? Men det var väl som vanligt 98% plånböcker i magen på keepern
Kommentera

Pär: Heja heja Nubben kör på två backar och sex Forwards nästa match så vänder det DÖSKALLEN vill  inte snacka med tidningar om varför han inte avgår frivilligt
Kommentera

Laken: Tyvärr delas det inte ut några tapperhetsmedaljer i den här sporten.
Det här ser riktigt illa ut.
Nu när de andra lagen tränat och spelat ihop sig under uppehållet så har de klivit ifrån oss.
Nä. Fortsätter det så här så räcker det snart med Strimmahallen åt oss
Kommentera

erathoo: Ikväll dog ytterligare en bit av min själ. Helt seriöst! Vad fan är det som pågår...

Det finns jävlar i min själ överhuvudtaget inget go längre i denna råtthåla. Nej det är lika bra att fly än illa fäkta innan detta skepp sjunkit till botten. 

TA FRAM EN JORDFRÄS OCH JÄMNA HELA SKITEN MED MARKEN! Gör parkeringsytor av området.

Redigerad kommentar

Kommentera

erathoo: och visst var det kanske det här man befarade med laget, tunt aning klent men ungt o utvecklingsbart. Tyvärr så ser man ingen som helst utveckling under seriens gång, snarare åt fel håll! Är inte spelarna bättre än så här, eller är det tränarna som inte räcker till????

Som vanligt är det ett rent H-te.....att vara timråit!

Kommentera

Modano: Vi har inga pengar att värva för. Inte Nubbens fel.
Kommentera

Laken:Kan Asplöven göra det dom gör varje år så är det inte bara i pengarna det sitter.......Nubben slutade brinna för det här i o m att han drog till Frölunda. Vi skulle ha haft en Käntä!
Kommentera

Laken: Jag tror jag vet med säkerhet vad allt det här beror på.
Ska skriva ett inlägg om det imorgon om jag orkar.
Är för full och bitter just nu😁🔫
Kommentera

Hehe november spöket...

Thomas Johansson o CE ihop med Stefan Lindquist dödade skiten för 7 år sedan ca...

Jag tror att det är så gott som omöjligt att återuppliva den här föreningen just nu...

Ner i div 1 och jag har jävligt svårt att se hur fan man skall klara av att betala av ens 25% av sina skulder...

Eon arena sedan då? Haha mm det blir div 1's snyggaste ankare...

Jaja det blir fint... Jag vidhåller att det är en jävligt härlig satsning med dessa unga härliga spelare men intresset runt Timrå IK verkar helt jävla dött så...

Jaja ny noll poänare och en match närmare nästa poäng...
Kommentera

Ja, de styrande nu gör så gott de kan men det känns som ett omöjligt uppdrag?
Kommentera

Laken:

de kan inte bli sämre iaf , vi är ju  redan sist 

Ska va om vi blir   ' mer' sist då   ......

Kommentera

Pär: Det är väl egentligen bara Emil Pettersson som levererar efter förhoppningar.

Undrar just vilken SHL klubb han spelar i nästa säsong.

Lycka till Emil!

Kommentera

erathoo: Bara Boyce blir kvar.....
Kommentera

Hult o Persson har väl gjort hyfsat med poäng  men  4 mål av Hult är ju ingen höjdare  efter halva säsongen  .

Redigerad kommentar

Kommentera

Pär:Har hela tiden varit in på ditt resonemang, Varför  behöll vi inte KENTA han ville ju vara kvar här, de skulle ha varit informasion om detta , vilket inte skedde, nu vet vi hur vi har det, man får hoppas att det kan ordna sig på något vis...
Kommentera

söder över: Det är åt h-e för mycket fokus på alla jävla skulder hit å dit eon-övertagandet av kommunen m.m skit i allt detta och se till att det krigas på isen  och vi börjar ta poäng så kommer publiken tillbaka,resten kan tas efter säsongen. Heja Timrå
Kommentera

bobrov: det där låter jätte trevligt och så där...
Jag gillar laget och unga killar som visar framfötterna men det behövs en torsk för att 1500 ska skita i att gå och matcherna saknar totalt stämning och inramning därav min kalla analys... Jag hoppas att jag har fel självklart!

Nu till något annat modo's brashear...
Fatta om vi var kvar där uppe i Shl och Corso hade funnits kvar hos oss med sin allmänna manspms!
Det hade blivit en jävligt underhållande fight!
Hehe
Kommentera

Pär: Asplöven ja. Har råd med en femma med transantlanter. Inte riktigt jämförbart va?
Kommentera

larsn: Är det verkligen så, att Timrå har HAs billigaste trupp? Man skulle ju kunna tänka sig att lag typ Asplöven, Almtuna och Oskarshamn inte har så mycket dyrare trupper men vad vet jag.
Kommentera

Vi skulle behövt Bröderna Hanson i laget och Todd Bertuzzi!
Og en levande vägg mellan stolarna.
Kan vi få tag i Nubbsen?
Kommentera

sargad: Det är flera lag med betydligt lägre spelarbudget i serien...De stålar som funnits har satsas fel av Nubben!
Kommentera

söder över: Den fighten hade dock varit över på några sekunder gissar jag
Kommentera

Jaji, då var vi alltså sist av alla i serien. Inte särskilt imponerande, om ni frågar mig, och någon borde avgå. Men det handlar trots allt bara om ishockey och andra föreningar (AIK, VIK, "Löven" m fl...) som har krisat rejält har kommit igen i alla fall hyfsat. Nu är det kanske vår "tur", men särskilt roligt är det ju inte. Dock har tiden sin gilla gång... 
Kommentera

Berglund: säg inte det du... Det hade varit en enorm storleks skillnad men jag har nog aldrig sett något mänskligt med de varv per sekund som Corso hade...

Den här ryssen är rätt mycket större än Daniel med.
Kommentera

« · 1642422