usel start! men märkligt att nästan alla kommentarer här handlar om målvakterna trots att timrå gjort minst mål i hela serien! Börja producera framåt så kommer inte varje misstag som görs bakåt bli lika på påtagligt! producerar man bara ca 2 mål per match är det otroligt svårt att vinna flera matcher i rad oavsett målvakt!
Bragd-Birger: Målet för säsongen får bli att vinna fair play-ligan åtminstone. Med artighet kommer man långt i hockey............................................................................................................................................................................................................
Som den extremt duktiga strateg jag är så vill jag se mer avslut. Enkla sådana...
Alltså åk förhelvete i på mål som Dahlén och som Marklund gjorde och ta ett avslut!
Och backjävlarna måste för helvete nypa till med! Snabbare än efter 3sekunder med pucken!!! Fan vet om inte hela svensk direktreklam hinner rikta om sin verksamhet innan vi pangar på. Inte jätte konstigt om Mora hinner täcka undan allt...
Sedan måste jag ändå säga att Mora är duktiga! Dom bromsar ner de våra väldigt effektivt!
jå1: kanske tvärtom också, att en målvakts självförtroende ökar om laget får några enkla segrar nångång utan att behöva granskas i detalj konstant? vi har ju inga naturliga målskyttar i laget känns det som, kolla bara hur Crippe av alla producerar i Sundsvall, vem är närmast i timrå?en back?!?!?!?!?
Skön karaktär på vårt toppfem-gäng! Brinnande av revanschlusta efter sundsvallsdebaclet häromsistens kom man laddade till hörntänderna! Nästan otäckt hur rejäla man var i egen zon och hur villiga spelarna var att offra kroppsdelar för varann. Nästan!
Det här laget förtjänar verkligen lapp på luckan och folkfest.
Nu har jag bara sett andra halvlek men av de två målvakter vi har är det för mig självklart vem som ska stå. Orhe är ung och lovande visst kan han släppa in en och annan men han kommer från föreningen och ska ges chansen fullt ut nu.