Asplöven-Björklöven. 1-1 Där får ju gärna A-löven vinna... Almtuna-Sundsvall 2-0 Inte jätteviktigt men visst får bob gärna vinna för tabellens skull BIK-AIK 1-0 Gäsp. Ointressanta lag. Pantern-Hästen 0-0. Håll nollan grabbar! IKO-TAIK 1-1 Ointressant LIF-VIK 0-2 VIK ser ju stekheta ut nu. Må de falla igenom. Inte bra.
lungan: jag har slutat hoppas från och med nu. dom spelar så jävla dåligt så ändå om dom gör mål nu så kommer det inte gå hela vägen idag eller mot asplöven. känns verkligen som skit. vi kan inte spela med fördelar. och nu suger vi igen.
Som sagt, jag har nämnt det säkert 10 ggr i år. Nerverna är inte av bästa mått. Blir som nerv vrak vid minsta lilla motgång. Pinsamt !!! Man förtjänar inte att komma vidare!
fredriko74: Som vanligt ineffektiva samt dålig i egen zon. Albin Carlsson och Fernholm är milt uttryckt inte bra... Mora känns också hetare framför kassarna. Ska VÄLDIGT mycket till för att vända detta nu. Man pallar inte riktigt dessa matcher som det känns tyvärr.
Hur många skott ska vi behöva skjuta för att göra mål?.. Mora har ju knappt haft något i andra och två(tre) kassar... Målvakten räddar Mora än så länge..
Man reducerar, men fortfarande inte påställda, lär er av Skellefteå. Sedan undrar jag vad som hänt med Marklund? Rätt iskall de sista 5 matcherna, man ser knappt karln
Västerås, ligger just nu på 8:e platsen med en 4-1 ledning och de har Fish! Det gör fan en Rögle om inte Timrå ser till att vinna idag och bestämmer sig för att behålla 8:e platsen!
Timrå kommer inte upp i anständig nivå, än så länge. Wedin är den ende som visat både skills och mod hitintills. Handlar nog mycket om mod en sån här match för våra unga grabbar. En spännande sista period att vänta...
söder över: Marklund har helt försvunnit sedan Lindgren la grillorna på hyllan.
Marklund får gärna vakna till liv i sista han har det i sig hans måste bara jobba för det, vilket han inte alltid gör. Han glider för mycket är min uppfattning, istället för att åka till sig öppna ytor och få lägena.
Hemsk perre, förutom perioden mellan det bortdömda målet och Timrås reducering. Spelet i egen zon under all kritik (kolla sorteringen, brr. Och lösningarna för att spela bort forechecking). Och det är själva faen vilken avsaknad av killer-instinkt det visas framför motståndarmålet. Herregud!
Krävs ett mirakel för att detta ska gå vägen. Även om det egentligen bara handlar om fullt ställ i alla situationer (offensivt + defensivt). In och kör bara! Hjälp varann! Och driv på mål (det går ju faktiskt lätt att komma igenom det här mora-försvaret)!
Modano: han kan ta berglund med sig. han är så enormt irriterande att titta på när han anfaller! varenda jävla gång som han får pucken så lägg han en jävla flipp-pass på bortre som ALLTID hamnar hos målvakten. ärligt emil? har du någonsin gjort en assist så?
lungan: Marklund är nog den spelare jag gillar minst i årets timråupplaga. Fruktansvärt dåliga vanor på isen. Vore jag coach skulle jag låtit han tugga knopp för 30 matcher sen.
SMÅLAND: Något som måste bli bättre inför nästa säsong är spelet i powerplay. Vi kan inte fortsätta vara så kassa säsong efter säsong. Om det Ligger i Forsbergs taktik eller att vi inte har spelare för pp kan jag inte svara på. Dock så har vi ju varit kassa redan innan Forsberg kom hit.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.