Hälge: Varför går man ut i media och säger vad det handlar om för skador så öppet? blir ju inte jätteförvånad om AIK/Oskarshamn drar lite extra fulsmällar mot Wedins fötter vid teksituationer t.e.x, dom vet ju att han är 40% av våra offensiv så, då är mycket vunnet för dom.
Perreman: örebrospelaren som drar upp Molinders klubba i sitt eget ansikte och sen fejkar att det tog illa. Riktigt starkt av domaren att se det men varför åker han inte på en filmning?
Kerstin_k: solklart kompensationsläge. Gallo knuffar i bröstet, får en näve i ansiktet av två olika spelare men åker bara själv. Det är svårt att hitta respekt för den här zebrakåren.
Perreman: Tyvärr känns det som att Brattström får spela en del nu men att Freddan kommer satsa på Svedberg i kvalet...😈! Känns tryggare dock med Bratten!!!👍🏒
josha840: Drugge tänker väl att han ska flytta på sig så att inte han också skymmer Brattström men vad hjälper det när örebrospelaren har parkerat i ansiktet på målvakten? Den spelaren måste bort! Ut mot hörnet eller stolpen.
Bragd-Birger: just nu har vi väl inget annat val men för att hålla god ton här inne och inte racka ner för mycket på någon enskild spelare så kan man väl konstatera att Drugge är en av dom som haft övermäktiga utmaningar som inte passar hans spelstil, hela säsongen.
Blir förvånad om inte Drugge är ett exempel på spelare som lyckas hitta mer lämpliga utmaningar för hans kvalitéer nästa säsong.
Hockeyoraklet: Jag har ingen statistikkoll, men visst är Drugge inne på många mål bakåt? Tycker man ofta ser han linka ut i båset efter baklängesmål...
kulltorp: Drugge är faktiskt 2:a i backarnas +/- efter Hampus Larsson med -6 men då kan man också anta att han spelar betydligt mindre än dom andra backarna.
TIK-Lund: Dom flesta mål brattström släppt in senaste matcherna har han varit täckt framför mål, ingen Timråspelare gör något, det är TOTALT hjärndött, dom bara står där och skymmer.
Synct: haha alltså den här domaren. Det är som att man vill att Örebro ska få träna PP i deras slutspelsjakt. Söderbergs klubba är inte i närheten av örebrospelarens handske, han får två minuter för att örebrospelaren åker ifrån honom.
Tur att Nubben såg till att förstärka backsidan rejält under säsongen... Det håller inte att gå all-in sista 24 timmarna innan transferfönstret stänger...
söder över: Jag tänker att det här blir min sista kommentar i frågan (mest för att det inte riktigt leder nånstans). Jag vet inte om det är medvetet eller omedvetet man försöker missförstå och när argumenten börjar närma sig "ah men dom ... | #Läs mer ·