Spelet ser inte alls bra ut. Och har väl knappt gjort sedan vi fick in sjukdom i truppen efter matchen mot Skellefteå. Dock bra mot Malmö borta men där o då hade det väl knappt brutit ut.
Just nu ser det nästan ut som i oktober då vi förlorade 12 raka.
Olle: Bedrövlig att tränarna inte kan motivera spelarna bättre menlöst hela vägen. Men Nubben är väl nöjd med allsvenskan till hösten hellre det än att göra förändringar som Malmö Djurgården gjor jävla idiot
Är det omgång 51 mellan två lag som väntar på slutspel? Sjukt lojt och avvaktande.
Trodde man skulle släppa spjällen och visa lite vilja nu efter jumboplatsen och debaclet under Ödesveckan, men det verkar fortsätta i samma lunk. Vad fan är det frågan om?
Blir det inte bättre fart i 2a blir jag fan mental på riktigt.
Otto1: Ja det hade nog varit bättre att ha hållt i plånkan där och gått hårt in vid deadline istället. Åberg har väl ärligt talat inte hjälpt oss till många poäng fram tills nu..
BEDRÖVLIGT spel i 10 raka PP. Kanske dags att ändra om lite eller ska vi fortsätta rulla på och hoppas det lossnar i detta viktiga läge av säsongen? Så jävla handlingsförlamat så jag får ett psykbryt
Olle: Ja en del som skriver att det är en morot för spelarna att tagga till och ge allt nu på slutet? Speciellt när Lander, Wedda och Emil.P lär peta de flesta ur nuvarande trupp till nästa säsong? Att supportrarna borde komma och stötta är en anna femma däremot.
Less på att folk står på västra stå och inte är med i klacken. Kul att när kameran pekar mot stå plats så ser man 30% som sjunger medans 70% står tyst och glor som Freddan i båset.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen