Skönt att se Pettersson glädje/frustrationsvrål där vid sitt 2-2. Visar att det betyder något i alla fall. Kanske spelar med stor press hemvändarna? Hoppas det lossnar snart.
Dubbeld: Du citerar min kommentar där du nyss försvaret JJ? Inte vilken du svarar på.
Okej, härligt. Tror inte du vill köra en kukmätartävling på vem som donerar mer eller ställer upp mest ideellt. Återigen, varför diskuterar vi ens? Jag sa att de som hånade Rautio mot SAIK för att han släppte in 1-1 bör göra samma mot JJ. Inget annat.
Hahl Bundy 2.0: Det hade varit trevligt med poäng och lite desperat tryck. Jag tror det handlar om dåligt självförtroende på grund av att man inte riktigt vet hur man ska spela. Det skapar osäkerhet. Samma som i fjol alltså
Dubbeld: DE SKA FAAN I MIG GÖRA ONDARE ÄN EN PUNGSPARK O STÅ FRAMFÖR MÅLET I TIMRÅS ZON DOM SKA FLYGA ÅT ALLA HÅLL SOM FLADDERMÖSS HELA TIDEN DOM SOM PROVAR ATT SKYMMA VÅR MÅLIS SÅ SA MIN TRÄNARE NÄR JAG LIRADE!!!!!!!
9908: "Nämen? Försvarar vi JJ utan och letar anledningar och förklaringar att han släpper in den?"
Är en sån som går på matcherna när jag har möjligheten till det då jag inte bor i närheten. Vi kanske ska börja dra upp donationer också medans vi är på ämnet om vilken typ av supporter man är.
Skönt i alla fall att både kommentator och Örebrotränare talar klarspråk och säger att man inte spelar bra och att det just nu inte ens är match av detta även fast det är 0-2
Ser väldigt mätta ut. Ska inte döma för tidigt men vi börjar närma oss 10 omgångar och det är väl nånstans mellan 10-15 man ser vilken del av tabellen laget kommer husera. Större kravställning i utlandsklubbarna än hemma i "moderklubben"?
7043: Läste om intervjun med Marklund häromdan. Han hade faktiskt varit utanför hockeyn i typ 2 år redan, sen Molinder på det. Nubbens quick fixes lämnar en del att önska ibland.
SMÅLAND: Visst är det Örebro mot Vita Hästen i EON i eftermiddag. Öret kan gå på 80-90 % till och från under matchen men leder sååå bekvämt ändå.. precis som jag tänker att det skulle se ut mot ett allsvenskt mitt/bottengäng typ Hästen eller Mora.
Hockeyleksing: mycket möjligt att det är så. Men jag tror ärligt talat inte på att vi har råd att vänta tills efter jul.
Må vara att det fanns en jävla övertro på våra hemvändare. Men en rimlig kravställning på dom (som ändå levererat på hög internationell nivå tidigare) var ju att dom skulle leverera ett ordentligt spel och inte göra juniormisstag hela tiden. Ingen av dom håller upp laget och bär det. Ingen av dom går i bräschen.
Det var min förväntning på dom. Inte att ösa in mål, inte att vinna poängligan. Men att spela klokt och visa vägen för övriga.
Som det är nu är dom lika dåliga som alla andra. Och dom mer begränsade spelarna (Lundin exempelvis) åker ju bara runt och lallar och väntar på att stjärnorna ska göra det.