Dubbeld: syntes att han fick frågan men skakade på huvudet. Hållander ville inte ta någon straff tolkade jag det som :) snacka om en match med stolpe ut... känner mig ändå rätt nöjd! Stundtals är vi riktigt bra ikväll.
Fyfan vad uselt att ge bort 2 poäng till ett PISSdåligt Örebro. Nästa match kräver jag att vi kommer ut och anstränger oss och inte glider på en skridsko.
Dubbeld: KAN NÅN VÄNLIG SJÄL FÖRKLARA FÖR MIG EN GAMMAL BACK VARFÖÖÖÖR FÅR DE STÅ EN ÖRET SPELARE OSTÖRD FRAMFÖR JUEL????????? DE SKA GÖRA SÅ JÄVLA ONT ATT UPPEHÅLLA SIG DÄR SÅ ATT MAN MÅSTE HA HJÄLP AV ISEN EFTER ATT MAN VÅGAT SIG DIT 🇺🇿🇺🇿🇺🇿🇺🇿
Kerstin_k: Skulle jag vara Jonte så skulle jag lägga stor fokus på att bli mer explosiv i skridskoåkningen. Sätta upp en plan med fystränare Sandra. Fortfarande tillräckligt ung för att förbättra det.
Är det inte dags Fille får en egen ramsa/sång? Vår ene rekordhållare har ju sin "Jonte, Jonte vår idol" men Hållander är verkligen också värd en. Spånade fram denna under söndagspromenaden nyss. Melodi "Vittring" med Magnus Uggla