1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586529 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24

« · 2734382 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
sargad: Päää fick måla först, en middag på Bite line.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
sargad: såja!! Ööööööööööööööös nudå!!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
SÅJJARÅÅ
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Hur kan det alltid vara Didrik som får bra lägen för skott…
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Synct: Jobba in några målchanser i slottet nu då.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
MYCKET bättre start.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
mikenomad: Lite väl hårt då han faktiskt kämpat stenhårt i första tycker jag... sedan är nog våra förväntningar lite för höga på Jonte.
Han är en riktigt bra SHL spelare under vissa förutsättningar och när han är i form
Annars en medioker SHL spelare. Vi bör nog inse det.
Förutom Hållander är nog inte våra hemvändande mer än ok/ganska bra SHL-nivå.

Sedan andas vi lite extra och inser att våra 2 flrväntat bästa centrar är borta och truppen är smal och Örebro stabila, kan redan nu tippa in dom topp 7-8.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Mcmac: Har Linus Lindgren fått chansen på försäsongen nånting?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
mikenomad: Frågan är om inte telefonen börjar ringa på lite olika kontor i ett alpland söderut om det inte blir leverans första 10 omgångarna från vissa av våra ”stjärnor”.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Vi leder tekningarna... alltid nått.

Skitsport.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Trilske: Hållander är riktigt fin och betydligt mycket bättre än Lodda om man ser overall prestationen.

Vi behöver inte vara oroliga än, vi är 4 perioder in på hockeysäsongen. Det finns andra lag som haft det betydligt mycket sämre och sen har det lossnat.
Det här är fortfarande en process och de behöver skruva på saker allt eftersom.

Vi kommer inte kvala i år. Släpp sargen nu 😎
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Andersson: Handlar inte alltid om kilon, mer att vilja betala priset för att ta sig dit.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Smokey: ska bli intressant och se om Olli börjar bänka spelare som inte har energin närvarande. Så som han sa att han skulle göra. Mer istid för de som vill kriga och mindre för de som bara ställt ut skridskorna på isen.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
sargad: När de du nämner är de bästa är det något som ör fel. Vi ska vara framtunga, men våra offensiva stjärnor gör inget rätt. Jag börjar tappa tålamodet. Förvånar mig inte om vi släpper in 0-2 som mot Luleå och sedan viker ner oss igen
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
mikenomad: han e på muggen, var bajsnödig hela första perioden....
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Jag. Är. Orolig.
Men jag TROR att säsongens första mål är sjukt viktigt att få göra, FÖRHOPPNINGSVIS sjunker axlarna på samtliga då.
Men just nu? Vi har ju ingenting spelmässigt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Modano: Oliver Kapanen med sina mäktiga 83 kg kommer förstås vara 1 mm framför motståndarnas målområde varje match
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
NDR:

Hållander har ju fan samma "tramp" som Lodin när han bär upp pucken.

Där har ni er x-factor i alla fall...
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
mikenomad: han väntar på ett PP så han kan drälla med pucken vid sargen utan att bli störd😅
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
mikenomad: Den diskussionen kommer komma om det inte levereras illa kvickt. Men jag låter det gå några omgångar innan jag deltar i någon sådan.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Inte mycket positivt med "in your face", möjligen lite som småbarn vilka kastar grus i en sandlåda:(

Och allt gnäll mot Boyce måste släppas.

Han steppar upp som nya "Röd-Lotta".

Var inte det en av Sundsvalls färgstarka 70-tals profiler?

Handväska med tegelsten om jag minns rätt:)

Boyce och Svensson är mest "in your face" i hela laget.

Det räcker "fucking" inte.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Turkiska Tiken : Tycker inte och har aldrigt tyckt att Hållander skall spela med Dahlén, sätt honom med Wedin. Det kommer inte att funka att han skall jaga som en galning på egen hand, med Wedin får han en kompis som kan sätta tryck på riktigt och skapa chanser.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
4 perioder utan mål kommer inte in på mål hamnar på den jävla utsidan hela tiden som vanligt sönderläst av motståndare utan Oliver Kapanen blir det kamp att undvika 13-14 plats
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Zäta75: Njut av Sheriffen i ställer för bry sig om resultatet, de är bra för blodtrycket.
Återigen, hur kan nr 2 vara så mycket bättre än majoriteten i laget?

Topp 3 Boyce, Sheriffen och nr 92... i min bok.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Turkiska Tiken : Men ärligt. Vi måste prata Dahlén. Mannen som enligt utsago grinade under Ante-hockeyn (som var SHL-mässig iaf), mannen som älskar att spela hockey nu under Olli för att det är sååå roligt att komma till hallen, mannen som (återigen) är bättre tränad än någonsin...

Var är han?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
mikenomad: vet inte om jag är beredd att säga att jokinens spelidé är för dålig för SHL men jag ser ingen skillnad mot förra säsongen heller. Men Dahlén och gänget…det finns inget som skiljer Dahlén från en tredjelinaspelare i Brynäs eller Wedin från en fjärdelinaspelare i Färjestad. Dom sticker inte ut alls, dom utmanar inte, dom skapar noll.

Sen fysiken. Vi som skulle spela så tufft med Jokinen, vi blir fullständigt överkörda av Örebro i det fysiska spelet, Timråspelarna ser rädda ut i sarghörnen. Jag tror inte det är svårare än att spelarmaterialet är för dåligt. Inte defensivt som alla på förhand vill ha det till utan offensivt.

Fick vi till 4 skott på mål i första? Didde stod för 3 av dom? Mot ett jumbotippat lag? Vad är det för jävla hemmapremiär?!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Woody: japp med pass från sheriffen som har börjat riktigt bra han med!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Vad är det för "#¤&% pausmusik på höjdpunkterna ? Love Island ?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Zäta75: Kan också säga redan nu att EP och Dahlén inte ska spela med varandra. Precis som ifjol så är det alldeles för mjukt när dom båda är inne. Så fort vi får tillbaka en SHL respektabel centersida så är det bara att byta kedjor.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
russkiy medved blyat: Det är med att släppa in ett tidigt mål i arslet och sedan inte göra några själv tycker jag inte verkar vara någon särskilt framgångsrik taktik. Jag tror Boyce gör första målet. Och andra. Han är mest påslagen av alla.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Joslan00: Avd när nya spelsystemet sitter så funkar det
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Äh de behöver bara få nått mål så självförtroendet kommer. De ser osäkra ut bitvis. Mål skulle ändra på det.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Exakt som nån skrivit här tidigare , det kuggar inte i riktigt . Några hyfsade skott från blå men inget flyt offensivt
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
mikenomad: Jag håller med dig. Folk säger att det kan ta tid att få in det nya spelsystemet. Men det finns inget som säger att det kommer att fungera överhuvudtaget. Fortsätter det som nu går vi mot 5 raka förluster, minst. Och en kris.

Som vi behöver ett mål
Inget självförtroende alls nu inget kuggar i
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Andersson: Ja Boyce gjorde det riktigt bra. Han och Eisenmenger skapar det enda som kan kallas farligt offensivt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Turkiska Tiken : Jag tycker alla farhågor med Ollis hockey i SHL besannats hittills. Den är helt enkelt för speldum på stor rink och i smarta SHL
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
De måste köras på nu. Det kommer yttra sig när fysiken tar slut!

Jobba på bara hårt hårdare hårdast bara!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Andersson: Betydligt sämre än mot Luleå om ni frågar mig. Hafsigt och utan struktur. Vi får inte upp farten i mittzon och anfaller inte samlat.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Zäta75: samma frågeställning för varje år. Vem ska göra målen? En rattie och laleggia hade inte skadat vid detta skede. Första passen från back upp till forwards är ju under all kritik
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
sargad: Boyce gör en kanonperiod
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Pluss i första:
- Sheriffen (hur kan han vara så tydligt mycket bättre än de flesta andra backar? Ta t ex Erixon)
- Boyce
- Lundmark
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Zäta75: Vi behöver ett lag som kuggar i. Vet inte vad denna period skulle föreställa. Extrema problem med att komma samlat i anfallen. Utspridda och nervösa ser vi ut. Hållander? Dahlén? Pettersson?
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Olle: Ska vi bli nollade för andra matchen irad? Det känns så

Detta är fan sämre än under Ante Karlsson.

Jag är mycket orolig.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Det här var inte mycket att skryta med. Ofarligt framåt.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Vi blir nollade idag igen det finns inte en tillstymmelse till struktur i anfallszon än så länge
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Zäta75: Vi har redan bra spelare. Tålamod, det kommer. Du får Kapanen att framstå som McDavid.
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Tävlingen fortsätter , vem gör Timrås första mål för säsongen ? Hållander är fortfarande favorit men Walli har seglat upp till andraplatsen .
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Det här känns inget bra.

Örebro bjuder på fysik som fan.

Vill man komma ihop som grupp så vardegoda!

Valli! Sluta veva börja trycka!
Låst ämne

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-09-24
Zäta75: Samtidigt ett jättesvaghetstecken om vi är så satans veka utan honom. Dahlén är en fet jävla bluff i SHL
Låst ämne

« · 2734382 · »