1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590763 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK på tv

« · 564354 Till forumet

Timrå IK på tv
Samma visa varje år! (Tabellen ljuger inte) ska va LIF då som är populära
b la med ny hall

Nu har C+ & Säsongskortsdårarna släppt sändningsschemat för de första 26 matcherna.

NÅGON som är förvånad över denna fördelning?????

7 gånger:
Leksand, Frölunda, Timrå och Färjestad

5 gånger:
MoDo, Djurgården

3 gånger:
HV71, Luleå

2 gånger:
Södertälje, Luleå, Mora och BRYNÄS
Gusten @ Orsa Idag kl. 19:37 Besvara Visa ämne
Kommentera

Sv: Timrå IK på tv
TD: Förvånad att Timrå IK får synas mycket mer än tidigare säsonger och precis lika mycket som årets finnallag, eller vad förvånas du över?
Kommentera

Dream Team:
Antagligen förvånas han liksom jag att Leksand visas så mycket. Rimligen borde Brynäs få lika mycket sändningstid, då jag inbillar mig att Brynäs och Leksand har oerhört många supportrar runtom i Sverige. Sen att de flesta är över fyrtiio år ska du inte vara avundsjuk på.
Kommentera

Förlåt inte hela =P
Kommentera

westerlind: Det är fan skandal alltså. LIF-helvetet behöver bara glida in på en räkmacka från Allsvenskan och lika mkt massmedialt utrymme som Frölunda och Timrå. Knätofsarna får väl arbeta sig uppåt i hierarkin de också som alla andra.

Vem f-n vill se korvkiosken & Maskens fuskbygge i rutan. Löjligt är ordet.

Hellre ser jag Moodooiterna och pölsan i rutan mer än de där fåntrattarna.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

ernie eagle: var glad att vi får se Timrå 7 matcher av 26 ! Vad har vi legat på tidigare år, 4 på sin höjd skulle jag tro. Synd dock att det endast är 2 bortamatcher..
Kommentera

tjobba: Då får man banda mästerverken då. Så man kan njuta i efterhand i sällskap av några kalla, men blir det torsk så spolas skiten över illa kvickt!

Men det ser jag enbart som en parentes. Vi skall ju mala kaffebönor i vinter, utför Voodoo på MooDoo, fälla björnar och lejon och rycka fjädrar ur indianstammen, frossa i knäckebröd och bjuda upp till schottis å vals, dra nosringarna av tjurarna samt smula ner kringlorna till ströbröd ;)

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

tjobba: Exakt det jag anser att man behöver lägga sin energi på. Var tacksam att vi håller på Timrå IK - ett av landets numer ledande lag, både vad gäller den sportsliga och mediala biten vad beträffar möjlighet att locka till sig tittare. Bättre reklampelare än så under grundserien får inte klubben. Och, som sagt, det var inte länge sen VI fick sitta där, tacksamma för att få se ett par matcher på sin höjd med vårt favoritlag!

Leksands öden och äventyr kan jag inte bry mig mindre i. För min del kvittar det helt hur mycket dom syns eller ej. Det är Timrå IK som gäller, punkt. Dock kan jag förstå de som nu får se sitt lag mindre än LIF som ändå är nykomling. Men som jag skrev i en annan gästbok - detta måste ha att göra med med gamla meriter.
Kommentera

ernie eagle: Givetvis, litar på att laget gör sitt bästa på den fronten=) Det gäller bara att acceptera läget när det gäller TIK i rutan. De som väljer ut matcherna kan knappast tillfredställa alla. Det går bara inte. Vi får ta de chanser som finns, ( främst när det gäller bortamatcher ). Anser som sagt att vi är lyckligt lottade, Timrå visas inte mindre än något annat lag, vi skall vara tysta. Mora visas två gånger, synd för alla inblandade där.

DreamTeam: Helt klart är det gamla meriter. HV71 stod som segrare för två år sedan, ifjol utanför slutspelet, genast får de lida av det, tre matcher på de första 26.
Kommentera

ernie eagle: Jag håller med dig.

Men "korvkiosken", "Moodooiterna" och "pölsan"? Jestanes, är du så helt förslavad under min favoritkvinna Kickan så att du anammat hennes mogna benämningar på elitserielagen, lilla gubben?
Kommentera

westerlind: Amen Kickan hon e la för go. Herregud vilken donna. Hon är så bedårande vacker och så himla söt när hon blir arg.

Det kan vi båda skriva under på - eller hur?

Vart har människan tagit vägen! Hon pallade inte jag som en av de sista i den beröma klanen Gläfsers gav vika och inte gläfste tillbaks.

Jag lovar att bli ondare än ondast för för den lilla läckerbitens skull om hon kravlar sig tillbaks.

*snyft*

Gläfs Gläfs...
Kommentera

TD: Så Luleå visas fem gånger dårå?

"3 gånger:
HV71, Luleå

2 gånger:
Södertälje, Luleå, Mora och BRYNÄS"
Kommentera

ernie eagle: Jisses. Den här diskussionen får mig nästan att rymma igen.
Kommentera

westerlind: Förrexten missade du en bokstav. Det heter "MooDooisterna" och har med både woodoo och sadism att göra.

Btw är jag inte upphov till alla riktiga namn på ES-lagen. Savage skall ha den stora äran i fler fall än jag. Typ när det gäller den vidriga Pölsan.
Kommentera

Kickan: Tror du är lite rädd för att Luleå åker ur och aldrig kommer tillbaks!?
Kommentera

83 Liljegren: Nej, inte ett dugg. Vi åker aldrig ur. Vi är odödliga. Dessvärre verkar ni också vara det, Pölsingar.
Kommentera

Kickan: Kul att du lever men du får byta Internetleverantör så du kan surfa lite tidigare på kvällarna, eller är det för att slippa beundrarna :-)

Kommentera

tjobba: oj vad synd om er det är för mig så är 48 av 50 grundserie matcher borta jag är glad jag att jag har parabol.
Kommentera

kungsbacka: Så blir det när man väljer att bo ocentralt. (c:
Kommentera

Herminator: ocentralt bor jag inte jag bor nog mer centralt än du storgatan mitt i kungsbacka innerstad men dock c:a 85 mil söderut från eon arena men jag har mina rötter däruppe landar på midlanda kl.12.30 torsdag.
Kommentera

kungsbacka: Ja men det är ju just de 85 milen som gör att du bor ocentralt.
Allt är relativt... Eon-arena är navet i tillvaron.
Kommentera

Avtalet mellan IIHF och NHL är äntligen i hamn.
Spana in länken!
Kommentera

Kickan: Rymma? Jag tycker det närmast verkar som att du fått ett återfall.

Skönt att se dig vara tillbaks där du hör hemma. Mera neongröna piller åt folket.

Trodde ett tag du avlidit eller emigrerat från Norrbotten. Jisses vilken distans du fått till allting. Har du blivit nyfrälst - eller?

Du skall inte beblanda dig med KD:are och miljöaktivister har jag sagt åt dig. De förvrider bara sinnena på dig!

SKÅL FÖR ÅTERKOMSTEN!

Gläfs Gläfs...
Kommentera

ernie eagle: Jag bor inte ens i Sverige längre. Jag bor i Finland, fast jag har övernattningslägenhet i Sverige. Har dock knappt sett övernattningslägenheten under sommaren så de få levande blommor som fanns där var döda när jag bestämde mig för att det var dags att vattna dem. Jag återvänder till Uleåborg om ett par timmar. Ids jag så får ni matchrapporter från cupen.

Alltså, jag har emigrerat.
Kommentera

« · 564354