1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590571 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Rögle BK 130323

« · 1572422 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Rögle BK 130323
Bad_Brett: Ja, sällan har ett psykologiskt mål varit så välbehövligt.
Det k a n gå. Fuck så gött det vore.
Kommentera

Bragd-Birger:

Ruskigt psykologiskt viktigt mål. Nu tror jag tamejtusan att ni vänder detta.

Kommentera

Bad_Brett: Jag tar gärna efter Hin Håle själv så länge vi vinner den här jävla matchen!
Kommentera

Mattadoren:

Var fan hittar dom alla dessa domare? Nog måste det finnas bättre än det här.

Kommentera

Ja ja ser inte ens matchen så kan inte uttala mig om domarna, men åker vi ur så kan vi iaf inte skylla på domarna utan vi räcker ju helt enkelt inte till, vi åker ner till allsvenskan o lill kenta kommer och coachar nästa säsong, bara hoppas vi spelar rolig rock n roll hockey nästa år.
Kommentera

Bragd-Birger:

Herrejösses! Ska ni ta efter storebror nu igen?

Kommentera

Hagos har inte en enda offensiv synaps i hela sin kropp.

Jaaa!!! Murran lever!!!
Kommentera

Snoop:Vi må hålla samma klass som Modo p98 idag men domarna suger fan kuk! tack Murley :)
Kommentera

Det är ju lustigt att Hagos av alla människor har överlägset flest breakaways i Timrå den här matchen (den här kvalserien?)

Mycket viktigt Murley! Tack!

Redigerad kommentar

Kommentera

Undrar om lufsen som kommenterar på S24 ens tittat på hur Smolenak stavar sitt namn. Jag ser då inget j där någonstans i alla fall...
Kommentera

Bara att ta nya tag i allsvenskan och försöka bygga upp något nytt nu.
Kommentera

Lite fokus och disciplin nu, för i helvete! Det k a n gå!
Kommentera

Bra Murley. Första man såg av honom idag ungefär... Bli bra igen, tack!
Kommentera

Mattadoren: Nu lever matchen igen, kanske

Kommentera

Domarna säsongen 12/13 - Säsongen då svenska domarkåren i ishockey bevisades sämst i världen?
Kommentera

Kattgubben: Sen är det ju väldigt smart att dra på sig en tia där.

Jaha. Gonatt? Släck ner hallen under Earth Hour så har vi kanske chansen...
Kommentera

Kattgubben: Domarnivån är lika bra som vårt försvarspel i den här matchen
Kommentera

DOMARJÄVLAR!!!!!
Kommentera

Men vad ända in i helvete.... utvisning för det där, efter stor domarkonferens givetvis...
Kommentera

Den där utvisningen var...lite tveksam.
Kommentera

bobrov:han fick ett skott i masken strax innan... vetefan alltså :/
Kommentera

Robin Persson är en annan som inte står att känna igen. Inte alls kommit upp i nivå efter skadan.

Nu gäller det att hålla det här BP:t. Jävligt typiskt att Jocke fick byta. Bella känns livsfarlig.
Kommentera

Kattgubben:  Blev Jocke skadad eller?
Kommentera

Bello in igen? jahaja
Kommentera

danne80: Typiskt att hela jävla spelsystemet ska rasa samman när vi som mest behöver det
Kommentera

va e detta??

slutar den här matchen med förlust så ser det jävligt mörkt ut

Kommentera

Raggaren Putte: ja mot lindköping
Kommentera

sargad: Den lilla förklaring jag kan ge är att Mat Robinsson är jävligt betydelsefull för Timrå IK utan honom havererar allt.
Kommentera

John K: Tyvärr, men det var en annan match som slutade 6-6. Tror det var Sanny som kvitterade i slutet då. Matchen som vi låg under med 0-5 efter en period var med Perra vid rodret.
Kommentera

liston: Får spelarna lön? Får dom riktig kost? Man börjar ju undra. Får Monten lön? I så fall dra in den. Det är Hamrén-varning på hela skiten, blottlagda nerver och ingen skiner.
Kommentera

Raggaren Putte: den gången HV gjorde 0-5 på mindre än 10 minuter vände vi till slutresultat 5-5 eller 6-6, jag minns inte så exakt men oavgjort blev det. Hoppas kan man men faan trot.
Kommentera

R. Deméns första 4 minuter tar helt bort det sista lilla halmstrået om fortsatt elitseriespel...
Kommentera

Tungt värre. 

Bra med målvaktsbytet. Nu förutsätter jag att vi spelar vår givne förstemålis resten av kvalet. En annan omedelbar åtgärd måste vara att skilja på 7 och 47. 

Kommentera

dr-nix: Enda riktiga backen är skadad, gör inte saken bättre
Kommentera

Erytrocyt: Seriöst, vad är ditt problem? Sluta kinka som en femåring och skriv vad fan du nu vill skriva. Jag lovar att linda in ev avvikande åsikt i en massa 'jättefin tanke, och jag är förmodligen dum i huvudet men jag funderar lite i dom här banorna...', und so weiter.
Känns det bättre då? Eller är det mest 'vad var det jag sa'-reflexen som kickade in?
Kommentera

Vänder vi inte denna match blir det Allsvenskan nästa säsong, så är känslan just nu. Jag känner mig hyfsat deprimerad.

Förra säsongen kunde vi göra mål men hade stora problem med defensiven (okej det mesta sög men i stora drag var det min syn på laget). Man lyckades få till defensiven till kvalserien och man klarade sig kvar. 

Den här säsongen har man haft en bra defensiv men har inte kunnat göra mål. Till kvalserien har man inte lyckats få till målskyttet samtidigt som defensiven blivit sämre... Detta är inte bra.

Kommentera

timrasuppi08: Bulla och Eje får fan hoppa in. Allt är bättre än detta jävla försvarsspelet.
Kommentera

Fy fan vilket säckgäng! Friberg, Dahlroth, Dijonsenapen jeeez. Kan de inte kolla om det finns några korpenlirare på läktaren under pausen?
Kommentera

Ja, herregud. Vad säger man om en sån här period? Tror man kan summera med: nervikning.

Chansen finns, men då krävs total scenförändring. Tur då att vi har ett lagbygge som består av spelare som aldrig viker ner sig!
Kommentera

räddningsprocent : 62,5%

Kommentera

Bragd-Birger: Jag förstår att det är svårt när man är helt oförberedd och verkligheten kommer som en chock. Själv har jag dock varit förberedd på detta en längre tid så du får gärna ta fortsätta att ta ut dina aggressioner på mig.
Kommentera

Bragd-Birger: Det är så dåligt att det finns egentligen inga ord, men det som är risken med att åka ur är konkurs. Hemska tanke...
Kommentera

Bragd-Birger: lönestrul?
Kommentera

Kan man sparka coachen  i pausen? In med Tommy nu!

In med Wedin också. Vi kan ju åtminstone ha nån som bryr sig på planen. Det här är tillsammans med 0-5 perioden mot HV för några år sedan den absolut sämsta period jag någonsin sett laget spela. Helt jävla otroligt att man kan komma ut till match på det här sättet.

Kommentera

Gunno och Murran är verkligen sjukt dåliga just nu.
Kommentera

men vad fan? kom precis hem, tänkte att matchen 19,00. slår på sändningen 15 min in i perioden och vad fan? vad har hänt?
Kommentera

Tänk vad skönt att äntligen få säga upp det där förbannade CMORE-paketet.............
Kommentera

Erytrocyt: Jösses. Jo visst, det har ju varit ständiga lovsånger till laget härinne. Särskilt jag har ju inte gjort annat än att dela ut ros.
Skönt att du finns och vågar skriva obekväma sanningar!!1
Kommentera

Hahl Bundy: Jag  ställer mig i skaran för den tid som varit,det har varit en fantastisk tid blandat med misslyckanden som trots allt redde ut, men nu är det kört karlskoga here we coms.
Kommentera

Bragd-Birger:

Förbannad? Nä, inte det minsta. Jag hoppas fortfarande på mirakel.

Men det är ju intressant att folk börjar få upp ögonen för hur brunt läget är.

Det verkar som om en del är chockade över dagens resultat, hur man kan vara det efter insatsen mot Leksand är för mig en gåta.

Kommentera

« · 1572422 · »