Bragd-Birger:
Ruskigt psykologiskt viktigt mål. Nu tror jag tamejtusan att ni vänder detta.
Mattadoren:
Var fan hittar dom alla dessa domare? Nog måste det finnas bättre än det här.
Bragd-Birger:
Herrejösses! Ska ni ta efter storebror nu igen?
Det är ju lustigt att Hagos av alla människor har överlägset flest breakaways i Timrå den här matchen (den här kvalserien?)
Mycket viktigt Murley! Tack!
Redigerad kommentar
va e detta??
slutar den här matchen med förlust så ser det jävligt mörkt ut
Tungt värre.
Bra med målvaktsbytet. Nu förutsätter jag att vi spelar vår givne förstemålis resten av kvalet. En annan omedelbar åtgärd måste vara att skilja på 7 och 47.
Vänder vi inte denna match blir det Allsvenskan nästa säsong, så är känslan just nu. Jag känner mig hyfsat deprimerad.
Förra säsongen kunde vi göra mål men hade stora problem med defensiven (okej det mesta sög men i stora drag var det min syn på laget). Man lyckades få till defensiven till kvalserien och man klarade sig kvar.
Den här säsongen har man haft en bra defensiv men har inte kunnat göra mål. Till kvalserien har man inte lyckats få till målskyttet samtidigt som defensiven blivit sämre... Detta är inte bra.
Kan man sparka coachen i pausen? In med Tommy nu!
In med Wedin också. Vi kan ju åtminstone ha nån som bryr sig på planen. Det här är tillsammans med 0-5 perioden mot HV för några år sedan den absolut sämsta period jag någonsin sett laget spela. Helt jävla otroligt att man kan komma ut till match på det här sättet.
Bragd-Birger:
Förbannad? Nä, inte det minsta. Jag hoppas fortfarande på mirakel.
Men det är ju intressant att folk börjar få upp ögonen för hur brunt läget är.
Det verkar som om en del är chockade över dagens resultat, hur man kan vara det efter insatsen mot Leksand är för mig en gåta.
Det k a n gå. Fuck så gött det vore.