RocknRolf2: Bollplanket Backlund visar upp sig. Herregud, vi har bra markering på de 2 röglespelarna framför mål, fri sikt för backlund och då ska han styra ut pucken där det är mest folk...
Olle: ok då är vi inne på samma linje.en riktig skitförsta perre man måste upp i fart rejält annars kan vi räkna in en tredje förlust mot ett skadedrabbat rögle inte på långa vägar bra.
fighter: Alltså nu syftade jag på kedjan med Lander och Pääjärvi, inte perioden i sin helhet. Jag tror det kommer att ge sig men det betyder inte att det kommer att bli någon lätt match. Egentligen tycker jag inte att Rögle hade några vassa chanser framåt förutom målet som inte ens var en målchans. Boxplay är mycket bättre idag och rögle har väl lyckats etablera ett spel i zon under totalt 20 sekunder.
RocknRolf2: Han är även den back i Timrå som skjutit mest (10 skott), fått bra med speltid och inte åstakommit just något alls, varken framåt eller bakåt. Måste säga att det lilla man såg av juniorkedjan också är godkänt, i min mening iaf.
Olle: ??? vadå bra!! ser du nån annan match än vi andra? nån repris eller ursäkta mig om jag använder hårda ord,jag menar inget illa men faan detta är inte bra,dom har ju gått rätt in i deras fälla nämligen att hålla nere farten,tik måste skruva upp farten rejält annars går det åt helvete.
Jensen_12: Gör bort sig "en aning"? Jag tycker han gör säsongens juniortabbe. Han är den som skall säkra och i en vinkel där backe täcker hela målet stöter han fram med klubba när han självklart borde gått på kropp. Backe litar ju fullständigt på att Skogs ska stänga den där vägen som inte ens fanns.
Olle: Näe han är varken bra offensivt, defensivt, i passningarna, i markeringen... vettifan vad han håller på med egentligen. Och backsidan känns exakt så tunn som man befarade innan säsongen. Vem gav Dennis Persson ett bj för att få sånt här förtroende? Killen håller skaplig allsvensk klass. Inte mer. En sån som Koskinen är ljusår bättre.
Första perioden slut. Vad ska man säga om första målet för RBK? Skogs går bort sig en aning, och hoppas på att det räcker med att vifta lite med klubban. Han har väl rätt att sätta axeln i bröstet på Röglespelaren där, med tanke på att han är puckförare? Ska han ändå chansa för att sedan gå bort sig, så kan han göra det rejält och köra över Röglespelaren.
Forward: Dom spelade riktigt bra i första. Är det bara jag som tycker att dom borde haft med sig minst en utvisning sista bytet dom snurrande i rögles zon?
RocknRolf2: En annan sak. När vi väl får tillbaka Lehtonen så är det ju teoretiskt försvarbart att sätta Skogs på bänken. Inte ett godkänt byte i första perioden.
Man måste ju bara säga att Pyörälä börjar växa fram som en smärre gigant! Han har verkligen stor del i att den femman allt som oftast leker i offensiv zon.
fighter: fps. Hur många bilder man visar per sekund. Har man den för lågt inställd blir resultatet en video som ser "hackig" ut. Detta är speciellt viktigt när det gäller sporter som hockey som går rätt så snabbt.
fighter: det brukar vara störningar på beta varianten (som kostar 69) inte 99krs varianten. Däremot så anser jag att frameraten dom använder är för låg (så känns det iaf för mig).
dr-nix: oki jag har köpt matchen nu,hoppas det fungerar bra jag vet att det kanske blir lite störningar det är ju internet.99spänn är det helt klart värt när man bor 85mil från eonarena.
Men nu får man inte tro att det bara är o ställa ut skridskorna på isen för då blir det mål i röven på en gång,nej det här blir en jävligt tuff match gäller att vara på tårna från minut 1 till minut 60 minst.
fighter: har använt tjänsten i några år nu, den har knappast varit felfri men har man några problem så brukar man få en gratismatch i kompensation.
Tjänsten är värd att prova, kolla in beta-varianten på matcherna. Dom är 30spänn billigare och förutom några små grafiska fel lite då och då så är det typ samma kvalitet.
fighter Jag har köpt nån match och det funkar jättebra. Inget att oroa sig för, sen sker en kontroll om du har duglig uppkoppling och rätt program installerade för att se matchen innan betalning sker.
jaha alla goda tikare,då var det dags för match igen då,en svår sådan man tycker att det ska bli 3pinnar men ingen match i es är given på förhand. stenhårt jobb i 60min alltså 60min krävs.
nån här som har provat att köpa o se matchen på weben? har det funkat bra kan ni rekomendera mig att göra det?
Frisco: O herregud är det den idioten!! Har jag sett massor av gånger i Gärde. Han kommer aldrig att palla för hemmatrycket. Tycker han är väldigt nonchalant mot spelarna.